MuscleMeat

spieren keweken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rachidb

Novice
Lid geworden
7 nov 2012
Berichten
19
Waardering
0
Lengte
1m74
Massa
60kg
Hallo, 2 jaar geleden woog ik 58,9kg droog maar toch een kleine onderbuikje wat ik zag... ik weeg nu 2 jaar later 71kg door goed te eten en zwaar te trainen om spiermassa te kweken. tot nu toe mag ik niet klagen enkel mijn onderbuikje blijft ik heb dus een 4 pack graag wil ik die 6 pack halen en dacht ik ook nog eens om toch te kuren want ik kom niets meer bij in kiloo's. ik ben een ectomorph gelijk met zegt maar wat kan ik het bestel doen wil echt advies ! wie kan me helpen?
 
Jij bent geen ecto, je bent vet klein immers :P
Maar ik ken het probleem, velen zullen je aanraden om je vetpercentage naar beneden te brengen maar opgeblazen onderbuik kent een andere oorzaak zoals darmgassen door bepaald/veel voedsel.
 
Hallo, 2 jaar geleden woog ik 58,9kg droog maar toch een kleine onderbuikje wat ik zag... ik weeg nu 2 jaar later 71kg door goed te eten en zwaar te trainen om spiermassa te kweken. tot nu toe mag ik niet klagen enkel mijn onderbuikje blijft ik heb dus een 4 pack graag wil ik die 6 pack halen en dacht ik ook nog eens om toch te kuren want ik kom niets meer bij in kiloo's. ik ben een ectomorph gelijk met zegt maar wat kan ik het bestel doen wil echt advies ! wie kan me helpen?

Heb je een 4 pack of zijn er maar 4 blokjes (van de 6) zichtbaar?
Als je een 4 pack hebt dan krijg je er geen 6, het is genetisch bepaald hoe veel je er hebt.
 
Haal dat kuren maar uit je hoofd asjeblieft
 
Hallo, 2 jaar geleden woog ik 58,9kg droog maar toch een kleine onderbuikje wat ik zag... ik weeg nu 2 jaar later 71kg door goed te eten en zwaar te trainen om spiermassa te kweken. tot nu toe mag ik niet klagen enkel mijn onderbuikje blijft ik heb dus een 4 pack graag wil ik die 6 pack halen en dacht ik ook nog eens om toch te kuren want ik kom niets meer bij in kiloo's. ik ben een ectomorph gelijk met zegt maar wat kan ik het bestel doen wil echt advies ! wie kan me helpen?

het lijkt me heel sterk dat je na 2 jaar trainen niet meer kan bijkomen en als je wil kuren kun je je beter goed gaan inlezen over de bijwerkingen alhoewel ik denk dat je natuurlijk nog veel kunt opbouwen.
 
Heb je een voedingsschema?
Post die dan eerst eens. Veelal wordt er gedacht dat je veel eet maar valt dat nog bar tegen.
 
Intensiever gaan trainen en eten. Blijf herhalen en jezelf verder pushen. Start pas te tellen wanneer het branden.
 
Na 2 jaar zul je echt niet aan je 'maximum' zitten en niet iedereen heeft een six-pack. Het is genetisch bepaald, geen enkele oefening of training zal daar iets aan veranderen. Kan je je voedingsschema eens posten? Denk dat je je 'kuurtje' best kunt uitstellen of vergeten.
 
TS: ''Laatste activiteit: 9 March 2015 17:48''

En dan na bijna 2 maanden nog advies geven :roflol:
 
Ik keweek nog steeds spieren hoor :D
 
Back
Naar boven