Fitness Seller

Spieren met bokszak? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eminem01

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
11 apr 2008
Berichten
120
Waardering
0
hey,

wat ik me afvroeg, ik weet dat je niet echt veel traint met en bokszak (toch niet veel spieren) maar toch, welke spieren train je?
 
schouders, triceps, rug algemeen en borst

en als je het goed doet, benen ook...

maar zoals je zelf al aanhaalt : niet veel
 
Is meer iets om bij cardio/gpp te doen.
 
hey,

wat ik me afvroeg, ik weet dat je niet echt veel traint met en bokszak (toch niet veel spieren) maar toch, welke spieren train je?

Ja, je weet dus net niks, als iets een goede workout is dan is het wel met een stopwatch of timer rondjes maken op de zware zak, vooral als je behalve je vuisten ook je ellebogen/knieen/hoofd/voeten gaat gebruiken. Pak je daar nog een springtouw bij, je push ups, je chins, je dips en je neckbridges en je kan de sportschool bijna vaarwel zeggen.
 
Ja, je weet dus net niks, als iets een goede workout is dan is het wel met een stopwatch of timer rondjes maken op de zware zak, vooral als je behalve je vuisten ook je ellebogen/knieen/hoofd/voeten gaat gebruiken. Pak je daar nog een springtouw bij, je push ups, je chins, je dips en je neckbridges en je kan de sportschool bijna vaarwel zeggen.

Van alleen bw oefeningen zul je niet veel groeien ;).
 
neej kbedoel echt alleen het slaan erop, en eventueel stampen. krijg je van zijdelings stampen ook buikspieren? dat las ik ergens op een website. er stond dat buikspieroefeningen niet nodig waren als je 2-3 keer per week een beetje trapt op de bokszak in combinatie met stoten.
 
een goede jab = contractie over het hele lichaam
 
lol van boksen krijg je volgens mij toch wel spieren maar voor echte massa moet je toch bb'n of zwemmen :D Leuk zak trainingen ik heb er ook 1 eens testen of ik het kan :P
 
dus conclussie: je krijgt wel degelijk spieren van te boksen, en dan vooral triceps, schouders en borst?
 
en door trappen ook buikspieren of niet?
 
Conclusie: je zult uit het boksen een goede cardio workout kunnen halen. Voor spieren zijn heel wat meer dingen nodig die nog steeds helaas te vaak vergeten worden. RUST en VOEDING!!



en voor echte massa zul je het ijzer moeten optillen anders gaat dit niet echt lukken ben ik bang.
 
lol van boksen krijg je volgens mij toch wel spieren maar voor echte massa moet je toch bb'n of zwemmen :D

Zwemmen????

Zoals al gezegd, ik zou de zak als cardio gebruiken, doe ik ook werkt perfect.
Voor massa moet je toch echt wat sleuren met het ijzer.

succes!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dus conclussie: je krijgt wel degelijk spieren van te boksen, en dan vooral triceps, schouders en borst?

Niet veel.. als je groot wilt worden moet je toch echt een gym opzoeken of een homegym beginnen.
 
Back
Naar boven