MuscleMeat

Spieren ogen kleine door cut? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Benatural

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
19 mrt 2016
Berichten
298
Waardering
22
Lengte
1m70
Massa
76kg
Hey ik zit bijna aan het einde van mij'n cut, over 3 weken 1juni. Heb ik 5 maanden gecut. Maar heb gevoel dat ik weinig pomp meer heb en spieren zien er klein uit. Hebben meer mensen di't tijdens een cut?
 
Hoeveel g koolhydraten eet je?
 
Wat is Vp% ?
Misschien te ver gegaan en spiermassa verloren ?
 
Minder vocht in je spieren, laag in je koolhydraten nu, door je spek leek het meer dan het daadwerkelijk is...

Ben je veel kracht verloren? Zo niet, dan zal je ook nauwelijks massa ingeleverd hebben.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Bankdrukken deed ik 100 kilo 8 herhalingen nu 80 kilo 8x

Ik zit op 2400 kcl
 
Hmmm 82 cm op 1.70 mtr is nog aan de stevige kant.
Maar goed ik lees dat je flink wat kracht in geleverd hebt (teveel eigenlijk).

Zou een foto moeten zien, maar het lijkt me dat je dan nog zo maar boven de 17% zou kunnen zitten.

Tja dat is moeilijk, sowieso respect voor het "resultaat", ik durf je geen advies te geven
 
Heb ook een paar weken veel herhalingen alles gedaan omdat ik dacht andere prikken te geven. Maandag voor eerst gedaan en toen kwam 80 kilo uit maar als ik nu weer minder herhalingen maak dan word het wel weer meer?
 
Je bedoelt je kracht ?
 
Nee dat komt pas weer terug, door je Kcal's te uppen (geleidelijk dus niet met een sprong) in combinatie met training (overload) en voldoende rust
 
Nee dat komt pas weer terug, door je Kcal's te uppen (geleidelijk dus niet met een sprong) in combinatie met training (overload) en voldoende rust
Oke, maar wat is jou buikomvang dan als je goed droog bent? IK vraag me dat al tijdje af hoe je buik omvang is als je bij 8-10 procent vet zit. Wat is ongeveer?
 
Oke, maar wat is jou buikomvang dan als je goed droog bent? IK vraag me dat al tijdje af hoe je buik omvang is als je bij 8-10 procent vet zit. Wat is ongeveer?

Dat staat ook in relatie tot je lengte, mijn taille-omvang is momenteel ook 82 cm maar ik ben 1.75 mtr, mijn Vp% zal 15% zijn (by the way ik weeg nu 72 kg)
Mijn profielfoto is vorige week gemaakt, dus die is recent.
_______________________________________________________________________________________________

Ik wil niet droger worden ik vind het prima zo, je moet ook niet vergeten dat ik 44 ben, dat is natuurlijk wel een verschil met jou.
 
Dat staat ook in relatie tot je lengte, mijn taille-omvang is momenteel ook 82 cm maar ik ben 1.75 mtr, mijn Vp% zal 15% zijn (by the way ik weeg nu 72 kg)
Mijn profielfoto is vorige week gemaakt, dus die is recent.
_______________________________________________________________________________________________

Ik wil niet droger worden ik vind het prima zo, je moet ook niet vergeten dat ik 44 ben, dat is natuurlijk wel een verschil met jou.
Ja is ook netjes, ik bedoel meer hoeveel cm buikomvang hoort bij een vet % 10 tot 8. van iemand van 1m80 bijvoorbeeld.
 
licht ook beetje aan wat voor kleding je draagt.
strakke tanktop zie ik er gespierde uit dan een losse tanktop.
als je tijdens de training bedoeld teminste.
 
Ja is ook netjes, ik bedoel meer hoeveel cm buikomvang hoort bij een vet % 10 tot 8. van iemand van 1m80 bijvoorbeeld.
Dat is niet te zeggen, ieder mens is weer anders gebouwd. Staar je niet blind op getallen en let gewoon op de weegschaal om te zien of je gewicht verliest en de spiegel voor hoe het er uit ziet ;)
 
Hey ik zit bijna aan het einde van mij'n cut, over 3 weken 1juni. Heb ik 5 maanden gecut. Maar heb gevoel dat ik weinig pomp meer heb en spieren zien er klein uit. Hebben meer mensen di't tijdens een cut?
Jep. Eet even een dag of 2 ,500 kcal boven onderhoud en laat het verschil vooral uit koolhydraten komen. Je zal waarschijnlijk niks in vet aankomen, het zal direct naar je spieren gaan als glycogeen. Enjoy the best shape ever
 
Dat staat ook in relatie tot je lengte, mijn taille-omvang is momenteel ook 82 cm maar ik ben 1.75 mtr, mijn Vp% zal 15% zijn (by the way ik weeg nu 72 kg)
Mijn profielfoto is vorige week gemaakt, dus die is recent.
_______________________________________________________________________________________________

Ik wil niet droger worden ik vind het prima zo, je moet ook niet vergeten dat ik 44 ben, dat is natuurlijk wel een verschil met jou.
Hmmm 82 cm op 1.70 mtr is nog aan de stevige kant.
Maar goed ik lees dat je flink wat kracht in geleverd hebt (teveel eigenlijk).

Zou een foto moeten zien, maar het lijkt me dat je dan nog zo maar boven de 17% zou kunnen zitten.

Tja dat is moeilijk, sowieso respect voor het "resultaat", ik durf je geen advies te geven


Dus? Omdat je 44 jaar oud bent laat je de boel de boel? Ik kennze van 50 of ouder die een lichaam van god hebben e waarbij menig 20 of 30 jarige stikjaloers op zijn. Je voelt je zo oud als je bent. Ik ben 46 en en zal er alles aan doen om mijn doelen te halen. Wat er ook voor nodig is.

Waarschijnlijk een midlife crisis;)

In mijn hoofd voel ik me nog steeds 18.
 
Mirror is all.

Getallen van meetlinten.
Slecht onnauwkeurige vp metingen
Weegschalen

Is allemaal bijzaak
 
Back
Naar boven