XXL Nutrition

Spieren trainen op specifieke plaatsen

Bezoekers in dit topic

Changer

Novice
Lid geworden
9 mrt 2015
Berichten
16
Waardering
0
Lengte
1m64
Massa
75kg
Is het mogeljk om op specifieke plaatsen je spieren te trainen of is dat niet aan te raden?
 
Ja, is mogelijk.
Jij kan ze bijvoorbeeld thuis trainen of buiten, op sportschool of in een garage.
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Zoals 3nigma ook zegt, je kan ze eigenlijk overal trainen maar ik raad het niet aan buiten in de regen oid.

Verder moet je natuurlijk niet gek staan te kijken als je het op een openbare plaats openbare locatie gaat trainen (zeg de Kalverstraat) dat je commentaar krijgt van omstanders (misschien een geldbakkie erbij?)
 
Whahahaha, ik bedoelde eigenlijk te vragen kan ik bijvoorbeeld ook alleen mijn quadriceps trainen en alle andere spieren met rust laten.
 
Ja, lees het forum anders eens door ipv alleen maar topics te openen met zinloze vragen.
 
Whahahaha, ik bedoelde eigenlijk te vragen kan ik bijvoorbeeld ook alleen mijn quadriceps trainen en alle andere spieren met rust laten.

Nee. Je kan een spier niet volledig isoleren
 
Sorry hoor. Ik dacht dat dit juist bestemd was om vragen te stellen? En hoezo zinloos? Ik vond het btw wel een zinloos antwoord (je kan overal trainen, ja dat begrijp ik ook nog wel)
 
Post anders een paar foto's.
De double butt pose, en de voorover gebogen pose.
Dan kunnen wij beoordelen wat je moet trainen.
 
Binnen 1 uur 10 topics openen is zinloos.
Ga maar eerst zelf op zoek naar wat je nodig hebt en vraag daarna dingen die je niet begrijpt.
Moet jouw eten ook voorgekauwd worden voordat je het in jouw mond stopt?
 
Je kan bijvoorbeeld in een kelder trainen.
En isoleer je bijvoorbeeld je kringspier?
 
Nee. Je kan een spier niet volledig isoleren

Jawel hoor! :mad:

wholesale-AB-Tronic---As-Seen-On-TV_9229978174d45e3b499faa920100816.jpg


:D
 
Ik vond het btw wel een zinloos antwoord (je kan overal trainen, ja dat begrijp ik ook nog wel)

Waarom stel je de vraag dan zo? Misschien dat een duidelijkere vraagstelling duidelijkere/gerichtere antwoorden opleveren
 

niet met dit soort apparatuur, wil je effect merken moet je veel zwaarder spul gebruiken.

met die electo muscle stimilus aparaten geld wel de term NO PAIN NO GAIN. want als je niet vergaat van de pijn zit je niet op de juiste intensiteit (verlammingen buiten beschouwing gelaten)
 
Back
Naar boven