MuscleMeat

spieren verliezen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

camarotwan

Novice
Lid geworden
17 mrt 2011
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m61
Massa
81kg
Hallo bodybuilders ,ik zit met een vraag.
Als ik in catabole toestand ben , en ik ga dan fietsen ,lever ik dan aleen beenspieren in of ook de andere spieren van mijn lichaam?

Ik eet goed dus ik maak me geen zorgen dat ik in catabole toestand kom ,aleen gisteren had mn zweet een veel sterkere geur dan normaal bij de training.(dit zweet had ik ook na de eerste dag van mijn creatine inname)

Mischien kan iemand mij hier meer over vertellen.
Het kan zijn dat dit in de stickys staat maar daar heb ik dan overheen gekeken.
Grts camarotwan
 
verlies je ook vet bij je buik als je situps doet?



[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
serieuze reacties graag
 
Dus als het beenspieren zijn kan het je niets schelen? Zolang het maar niet van je biceps afgaat?
 
trololololololol:evilnana:
 
Ik vind het op zich een normale vraag maar goed.

Als ik er zo over denk, zou ik zeggen als je benen traint en je hebt niet direct de goede voedingsstoffen binnen dat je lichaam het van ergens anders gaat halen, ik zou het logisch vinden dat je lichaam vet op je benen zou verbranden en dat je lichaam de voedingsstoffen dan niet van uit je benen gaat halen maar van andere lichaamsdelen.

De kans is wel heel groot dat het lichaam zo niet werkt :p

Maar ik ondervind bijvoorbeeld zelf als ik regelmatig situps doe en cardio dat mijn buikvet heel snel lijkt te verdwijnen ook al zegt iedereen dat je geen vet op specifieke plaatsen kan verbranden, je lichaam kiest zelf eerst waar het zijn voedingsstoffen vandaan haalt en dus ook waar het eerst vet verbrandt.
 
Ik zit eigenlijk ook met deze vraag.. me benen groeien als kool , begint een beetje uit verhouding te worden tov de rest van mn lichaam en kan veel spijkerbroeken niet meer aan dus ik zou ook graag wat massa willen verliezen op me benen...
 
Ik zit eigenlijk ook met deze vraag.. me benen groeien als kool , begint een beetje uit verhouding te worden tov de rest van mn lichaam en kan veel spijkerbroeken niet meer aan dus ik zou ook graag wat massa willen verliezen op me benen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ga je toch eerder extra aandacht richten op de spiergroepen die achterlopen.
Je wilt toch geen spiermassa verliezen! ???
 
[Link niet meer beschikbaar]

Ga je toch eerder extra aandacht richten op de spiergroepen die achterlopen.
Je wilt toch geen spiermassa verliezen! ???

No kidding dude , ik heb altijd al dikke benen gehad. Zit in de familie , en daarbij zijn die dingen gewoon te groot geworden tov de rest van mn lichaam. Ik moet spijkerbroeken altijd op maat laten maken of ze zijn onder te wijd... erg irritant.
 
No kidding dude , ik heb altijd al dikke benen gehad. Zit in de familie , en daarbij zijn die dingen gewoon te groot geworden tov de rest van mn lichaam. Ik moet spijkerbroeken altijd op maat laten maken of ze zijn onder te wijd... erg irritant.

Stats: M 23j 1m74 77kg 14%

Ongetwijfeld.
 
No kidding dude , ik heb altijd al dikke benen gehad. Zit in de familie , en daarbij zijn die dingen gewoon te groot geworden tov de rest van mn lichaam. Ik moet spijkerbroeken altijd op maat laten maken of ze zijn onder te wijd... erg irritant.

Hoeveel meten je benen dan?
 
Ik zit eigenlijk ook met deze vraag.. me benen groeien als kool , begint een beetje uit verhouding te worden tov de rest van mn lichaam en kan veel spijkerbroeken niet meer aan dus ik zou ook graag wat massa willen verliezen op me benen...

Dit vind ik veel dommer dan mijn vraag hehe.

En nee ik ben juist bang dat ik spieren verlies op mijn benen.
Omdat ik bezig ben met afvallen en fietsen ligt mij gewoon wel.
Ik doe natuurlijk ook buikspieroefeningen.
Filmpje had ik nog niet gezien maar heeft wel mn vraag beantwoordt.
 
Laatst bewerkt:
nou ja verliesen doe je alleen waneer je wienig eiwitten traint en niet meer veel traint omdat je lichaam gwn zo werkt train je hard maakr je lichaam spieren aan om het te kunnen tillen tl je niks meer dan breekt het af omdat het alleen maar onzel gewicht is natuurlijk het duurt heel lang gwn proteine eten alles komt goed je wordt echt niet mager van paar maanden niet fitnessen alleen ben je iets minder strak
 
Back
Naar boven