MuscleMeat

Spiergeheugen.

Bezoekers in dit topic

Ano_130420

Novice
Lid geworden
22 mrt 2020
Berichten
24
Waardering
4
Lengte
1m65
Massa
70kg
Vetpercentage
29%
Hai dames,
Ik heb een vraagje. In 2017 heb ik oxandrolone (anavar) gehad 2 kuren achter elkaar, ik was helemaal afgetraind en wel. Ik had het perfecte lichaam. Toen ben ik een tijdje ziek geweest, burn-out. Ik focuste op mijn herstel en ik ben heel zwaar aan vet geworden ik ben inmiddels weer 30 kilo afgevallen maar ik ben heel groot gedeelte van spieren kwijt. Het is nu 3 jaar terug maar ik ben nu weer aan het trainen vanaf 4 maanden geleden, spieren opbouwen. Ik heb ooit gehoord dat als je vroeger anabole steroïden hebt gebruikt dat het dan sneller weer terug komt, klopt dat? En zo ja hoe snel komt dit terug? En anders zit ik er aan te denken om misschien weer 1 kuurtje te doen maar ik ben bang dat er verslaving achter zit?

Ik hoor erg graag reacties

Groetjes Samantha
 
Je bent pas met 4 maanden weer begonnen. Ga eerst je training en voeding eens goed oppakken en door met wat je nu doet.
Laat je lijf eerst eens een jaartje de kans krijgen om herstel te laten zien. Niemand kan voorspellen hoe je lijf reageert. Spiergeheugen is er altijd wel in enige mate. Of het afhankelijk is van een kuurtje heb ik geen idee van. Maar zou niet in zo een vroeg stadium gaan kuren.
 
Nu de sportscholen dicht zijn train ik zonder dumbels en barbells en machines, heeft dat wel enig effect op de supergroep?
 
Wat bedoel je met supergroep?
Elke vorm van training kan effect hebben. Maar afvallen is vnl voeding.
 
Spiergroei ***
Haha autocorrectie
 
Ik gebruik zo'n app vrouwen fitness omdat ik niet goed weet welke de 'beste' oefeningen voor thuis zijn
 
Spiergroei is boven onderhoud eten. Vet verliezen is onder onderhoud eten. Als jij verder af wil vallen moet je niet rekenen op spiergroei maar op spierbehoud. Dus licht onder onderhoud eten.
er is momenteel genoeg te vinden op internet qua thuistrainen. Lees bovenstaande link mee
 
Ik zou je gebruikersnaam aanpassen, tenzij je het geen issue vindt dat alles open en bloot op het internet te vinden en linken is.
 
Mijn gebruikersnaam bedoel je? Ja ik zat al te kijken, ik kan het niet vinden waar ik het kan veranderen! Weet jij dat?
 
Mijn gebruikersnaam bedoel je? Ja ik zat al te kijken, ik kan het niet vinden waar ik het kan veranderen! Weet jij dat?
Volgens mij kunnen alleen @Moderators dit of elite members.
 
Marina1975 kun jij mijn gebruikersnaam veranderen?
 
Jij bent moderator zie ik!
 
Ik kan dat inderdaad ook niet.
Taggen doe je overigens zo Ano_130420 ;)
Ik kreeg nu geen bericht. :o
 
Laatst bewerkt:
Hoe verwijder je een topic? Ik heb nu wel beetje antwoord op mijn vraag denk ik:p
Gewoon geduld hebben kijken hoe mijn lichaam reageert
 
Oké sorry
 
Geen idee hoe het zit met spiergeheugen als je voorheen gekuurd hebt.

Dit kan alleen als je een elite membership hebt
Voor echte namen maken we een uitzondering.

Zij mag contact met me opnemen!
 
  • Like
Waarderingen: LM
Back
Naar boven