AndroidHealthClinic

Spiergroei?

Bezoekers in dit topic

curvanordx

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
18 feb 2006
Berichten
15
Waardering
0
Ik heb van 2001 tot 2004 erg fanatiek aan krachttraining gedaan met natuurlijk als ultieme doelstelling: monsterllijke bundels te kweken! Dit is mij in die periode erg goed afgegaan. Ik had een strak schema (4 keer per week), hield rekening met herstelfases van spieren, verdiepte mij in de materie die belangrijk is bij bodybuilding/hypertrofie (ik studeerde op dat moment ook fysiotherape, dus dat was al behoorlijk toerijkend) en lette op mijn voeding en nam zelfs extra supplementen (zoals eiwitshakes, creatine, glutamine, tribulus en zelfs DHEA en andro).
Zoals jullie zien nam ik het heel serieus en had er veel plezier in. Helaas ben ik aan het eind van deze periode behoorlijk ziek geworden (niet ernstig hoor.....), maar wel waardoor ik er maanden uit ben geweest. Jullie weten natuurlijk ook hoe snel je in kracht achteruit gaat. Nou, dat was voor mij zo'n vreselijke gedachte (rare gedachte eigenlijk) dat ik er dus uiteindelijk 2 jaar tussenuit ben geweest.
Nu ben ik sinds 6 weken weer begonnen en ik zit er weer helemaal in. Het is echt ongeloofelijk! Ik heb de drive weer helemaal te pakken. Ik ben ook weer met mijn voeding bezig en gebruik inmiddels ook weer enige supplementen als ondersteuning. Ik weet natuurlijk van mijn eerste periode dat het in het begin heel hard kan gaan met de progressie in kracht. Spiermassa daarentegen heeft wat langer de tijd nodig. Alleen bij mij is er binnen 6 weken al veel waarneembaar, zowel optisch als in gewicht: nl. 3,2 kg in 6 weken!!!