XXL Nutrition

Spiermassa aankomen als Ectomorph

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
27 jul 2015
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m63
Massa
58kg
Hallo Allemaal ik heb serieuze hulp/informatie nodig voor het aankomen van spiermassa,

Ik train vanaf nu al 1.5 jaar maar ik ben in die 18 maanden nauwelijks spiermassa aangekomen ik ben nu 1.63 m lang en weeg 58 kilo. . Ik merk wel mijn lichaam kan meer gewicht dragen maar ik vind dat de groei van mn spieren zwaar achterloopt want ik zie niet echt verschil. ik train vooral met machines en dumbells in de sportschool.

De training duurt 1 uur en dat doe ik 1 of 2 keer per week ligt eraan of ik tijd heb voor de 2de keer tijdens de training focus ik me op het hele lichaam ik train dan met een gewicht tussen de 40 a 50 kilo met machines en gebruik voor mn biceps 6 t/m 9 kilo.

Hebben jullie tips of ik moet overgaan tot een splitschema dat ik 2 keer per week train.

1e borst,schouders,armspieren

2e benen,Rug

Hoe kan ik het het beste aanpakken dat ik wel resultaat ga zien in mn trainingen
 
Wat doe je qua voeding? Wat eet je op een dag?
 
Hallo Allemaal ik heb serieuze hulp/informatie nodig voor het aankomen van spiermassa, Ik train vanaf nu al 1.5 jaar maar ik ben in die 18 maanden nauwelijks spiermassa aangekomen ik ben nu 1.63 m lang en weeg 58 kilo. . Ik merk wel mijn lichaam kan meer gewicht dragen maar ik vind dat de groei van mn spieren zwaar achterloopt want ik zie niet echt verschil. ik train vooral met machines en dumbells in de sportschool. De training duurt 1 uur en dat doe ik 1 of 2 keer per week ligt eraan of ik tijd heb voor de 2de keer tijdens de training focus ik me op het hele lichaam ik train dan met een gewicht tussen de 40 a 50 kilo met machines en gebruik voor mn biceps 6 t/m 9 kilo. Hebben jullie tips of ik moet overgaan tot een splitschema dat ik 2 keer per week train. 1e borst,schouders,armspieren 2e benen,Rug Hoe kan ik het het beste aanpakken dat ik wel resultaat ga zien in mn trainingen
De nummers die jij opnoemt zijn niet zo erg zwaar hoor. Tenzij je uitermate hoge reps hebt. Dan valt het mee.
 
Wat doe je qua voeding? Wat eet je op een dag?

Ik eet 5 broodjes en 1 liter. Wat is eigenlijk het beste hoeveelheid dat ik in moet nemen en zou ik shakes moeten gaan gebruiken en als wel welke shakes.

---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ----------

De nummers die jij opnoemt zijn niet zo erg zwaar hoor. Tenzij je uitermate hoge reps hebt. Dan valt het mee.

Met hoeveel kilo moet ik gaan trainen zou ik rond de 55 tot 65. En hoe moet ik bepalen welke gewicht ik zou moeten kiezen want 50 kilo chest pres vind ik opzich al best zwaar.
 
je eet 5 broodjes en een liter?
 
Ik eet 5 broodjes en 1 liter. Wat is eigenlijk het beste hoeveelheid dat ik in moet nemen en zou ik shakes moeten gaan gebruiken en als wel welke shakes. ---------- Toegevoegd om 18:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:20 ---------- Met hoeveel kilo moet ik gaan trainen zou ik rond de 55 tot 65. En hoe moet ik bepalen welke gewicht ik zou moeten kiezen want 50 kilo chest pres vind ik opzich al best zwaar.
65-90 % van wat je 1 x maximum kg naar boven krijgt en dan moet je 5-12 herhalingen ermee kunnen doen. 50 kg bench press is nog niks. Maar je groeit wel spier aan en dan kom je wel hoger zitte.
 
moet wel een troll zijn dit.
 
Meer eten,meer trainen, zwaarder train en tren.
 
ik train vooral met machines en dumbells in de sportschool. De training duurt 1 uur en dat doe ik 1 of 2 keer per week ligt eraan of ik tijd heb voor de 2de keer

Zoveel mogelijk met losse gewichten trainen en vooral VAKER trainen.

Als je spiermassa wil aanzetten ga dan 4-5 keer per week trainen en voldoende eten.
 
Ik ken geen gasten die groot zijn en maar 2 keer per week trainen. Verder mag je blij zijn met je resultaten als je 5 broodjes en 1 liter per dag neemt.
 
Back
Naar boven