Spiermassa aankomen op onderhoud

Discussie in 'Tieners en Beginners' gestart door StylinBro, 15 okt 2018.

Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 0, Gasten: 1)

1. StylinBro

StylinBro Cool Novice Topic Starter

Leuk Bevonden:
    6
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m85
    Massa:
    78kg
    Vetpercentage:
    16%
    Hallo iedereen,
    Wil de aankomende periode wat in spiermassa aankomen zonder vet aan te komen. Ik begrijp dat het spiermassa bouwen natuurlijk minder snel zal gaan dan wanneer ik met een overschot zou bulken. Maar dat vet van de bulk kan ik momenteel niet gebruiken. Is het uberhaubt mogelijk als ik train en op onderhoud eet om licht in spiermassa aan te komen, of zal ik ten alle tijden een overschot moeten creëren om aan te komen ? Wil geen hoger vetpercentage krijgen en wil ook niet gaan cutten en onder mijn caloriebehoefte uitkomen ivm medische redenen.
    Gr Juliën

Laatst bewerkt: 15 okt 2018
  2. imnewhere

imnewhere Competitive Bodybuilder

Leuk Bevonden:
    850
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m80
    Massa:
    71kg
    Met jouw stats is dat zeker mogelijk.

azerate en StylinBro vinden dit leuk.
  3. Incline

Incline Cool Novice

Leuk Bevonden:
    70
    Geslacht:
    Man
    Lengte:
    1m88
    Massa:
    85kg
    Ik raad je aan om een Lean Bulk te doen. Simpelweg 200-300 calorieën boven je onderhoud eten, waardoor je alsnog spiermassa bouwt maar minimaal vet aanmaakt. Je kan sowieso maar een bepaalde hoeveelheid spier gainen (als naturel) per maand, dus is het überhaupt onnodig om zoveel meer dan dat te eten.

StylinBro vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies om inhoud en advertenties te personaliseren, uw ervaring aan te passen en u ingelogd te houden als u zich registreert.
    Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie