AndroidHealthClinic

spiermassa behouden tijdens cutten (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

GJM

Competitive Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2003
Berichten
2.079
Waardering
188
Lengte
1m85
Massa
116kg
Vetpercentage
7%
Ik ben bijna met mijn massa kuurtje klaar ik heb er flink mijn rug achter gezet nu al 13 kilo aangezet en moet nog 3 weken. Ben echt trots op mijn resultaat dus wil er ook zoveel mogelijk van behouden, maar de zomer komt er aan en ik wil voor het eerst gaan cutten. Mijn vraag is hoe lang moet ik na mijn kuur nog wachten en welke middelen kan ik nemen om zoveel mogelijk massa (alleen spier dus) tijdens het cutten te behouden, ben verder een leek in het cutten dus weet hier nauwelijks wat vanaf. Ik heb al genoeg topics hierover gelezen maar niks waar ik echt wat mee kon.

Ik ga dus van bulken over stappen op cutten weet al dat ik geleidelijk aan in de cal. en kh moet zakken tot ongeveer 2000kcal. en dat ik genoeg eiwitten+ mv. onv. vetten moet eten om mijn test niveau hoog genoeg te houden om zoveel mogelijk spier te behouden.

Iemand opmerkingen of antwoorden, zou ik echt wat aan hebben.
 
Wat heb je in je massakuur gebruikt? Let erop dat je laatste Deca-shot er pas 14 dagen na inkickt, en dan de actieve tijd nog...zet eerst es je massaschema neer, dan kan ik iets opschrijven.
 
Originally posted by dbc01
Wat heb je in je massakuur gebruikt? Let erop dat je laatste Deca-shot er pas 14 dagen na inkickt, en dan de actieve tijd nog...zet eerst es je massaschema neer, dan kan ik iets opschrijven.

eerst effe thanks dat je wilt helpen.

nou hier is ie dan

wk1 sus 1000mg
wk2 sus 1000mg
wk3-9 sus 500mg

nakuren met clomid en eventueel hcg las nodig is weet niet zoveel van hcg af dus....
 
Is dit alles, puur Sustanon?

Ben je bereid om cutting-roids te gebruiken of andere medicatie of puur op je dieet?

Sustanon geeft wat massa maar bovenal waterretentie dus hou er rekening ee dat je sowieso wat 'strakker' wordt van het vochtverlies!
 
Als je lijnzaadolie gebruikt, dat helpt ook een beetje een spiermassa te behouden, maar helemaal hou je het toch niet vast
 
Originally posted by dbc01

Sustanon geeft wat massa maar bovenal waterretentie dus hou er rekening ee dat je sowieso wat 'strakker' wordt van het vochtverlies!


ehm... waterretentie = vocht vasthouden ;)
 
Originally posted by dbc01
Is dit alles, puur Sustanon?

Ben je bereid om cutting-roids te gebruiken of andere medicatie of puur op je dieet?

Sustanon geeft wat massa maar bovenal waterretentie dus hou er rekening ee dat je sowieso wat 'strakker' wordt van het vochtverlies!

Ben best bereid om cutting steroiden te gebruiken, als ik daarvan wist welke het beste in mijn geval zijn
 
Originally posted by dbc01
Is dit alles, puur Sustanon?

Ben je bereid om cutting-roids te gebruiken of andere medicatie of puur op je dieet?

Sustanon geeft wat massa maar bovenal waterretentie dus hou er rekening ee dat je sowieso wat 'strakker' wordt van het vochtverlies!


sustanon is de testosteron soort waarmee je het minste vocht vasthoud, ik zal wel massa( vocht dus) verliezen maar aanzienlijk minder dan bij andere test soorten
 
Is heel persoonlijk Seeker, zoals met elk medicijn reageert ieder er anders op.

Sustanon zorgt voor flinke vochtretentie bij mij, Enantaat stukken minder....:)
 
Heb met sust weinig problemen met wateretentie... eerder met de dbols..
 
Back
Naar boven