AndroidHealthClinic

Spiermassa terugbrengen

Bezoekers in dit topic

fitwithromy

Novice
Lid geworden
4 jan 2016
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m60
Massa
58kg
Vetpercentage
19%
Hallo allemaal,

Een beetje ander topic dan normaal, maar ik ben benieuwd of er ook mensen zijn die hier meer vanaf weten.

Ik ben 21 jaar oud, 160 cm lang, weeg rond de 58 kg en heb op dit moment 19% vet. 4 jaar geleden ben ik in aanraking gekomen met fitness en daarin ben ik erg fanatiek geworden. Ik merkte altijd al dat ik sterker was dan mijn (vrouwelijke) trainingsbuddy's en dat gaf mij veel motivatie om sterker te worden. Afgelopen jaren heb ik veel geprobeerd en heb ik mijn lichaam redelijk goed leren kennen. Daarnaast heb ik de genen een beetje meezitten en dit heeft ervoor gezorgd dat ik voor een vrouw redelijk wat spieren heb opgebouwd. Waar veel vrouwen moeite hebben met spieren opbouwen, lijkt het alsof het bij mij bijna van zelf gaat. Vooral mijn benen (quadriceps) hebben erg veel spiermassa, hiervoor krijg ik erg veel waardering van mensen in de sportschool en dat geeft een kick. Alleen begin ik mij steeds meer af te vragen of het echt is wat ik zelf mooi vind. Ik vind het zelf niet vrouwelijk meer en hier zullen de meningen natuurlijk verdeeld over zijn, maar ik word er onzeker van.

Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die mijn kunnen helpen met het terugbrengen van spiermassa bij een mesomorfe lichaamsbouw op een gezonde/natuurlijke manier, zodat het weer vrouwelijk wordt. Natuurlijk zal stoppen met fitnessen werken, maar ik wil wel fit en strak in het vel blijven. Dus wat zijn de tips qua voeding en de invulling van de trainingen (4x per week) in de sportschool?

Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen!
 
image.jpg
Heb je zulke wheels?
 
Hallo allemaal,

Een beetje ander topic dan normaal, maar ik ben benieuwd of er ook mensen zijn die hier meer vanaf weten.

Ik ben 21 jaar oud, 160 cm lang, weeg rond de 58 kg en heb op dit moment 19% vet. 4 jaar geleden ben ik in aanraking gekomen met fitness en daarin ben ik erg fanatiek geworden. Ik merkte altijd al dat ik sterker was dan mijn (vrouwelijke) trainingsbuddy's en dat gaf mij veel motivatie om sterker te worden. Afgelopen jaren heb ik veel geprobeerd en heb ik mijn lichaam redelijk goed leren kennen. Daarnaast heb ik de genen een beetje meezitten en dit heeft ervoor gezorgd dat ik voor een vrouw redelijk wat spieren heb opgebouwd. Waar veel vrouwen moeite hebben met spieren opbouwen, lijkt het alsof het bij mij bijna van zelf gaat. Vooral mijn benen (quadriceps) hebben erg veel spiermassa, hiervoor krijg ik erg veel waardering van mensen in de sportschool en dat geeft een kick. Alleen begin ik mij steeds meer af te vragen of het echt is wat ik zelf mooi vind. Ik vind het zelf niet vrouwelijk meer en hier zullen de meningen natuurlijk verdeeld over zijn, maar ik word er onzeker van.

Nu ben ik benieuwd of er mensen zijn die mijn kunnen helpen met het terugbrengen van spiermassa bij een mesomorfe lichaamsbouw op een gezonde/natuurlijke manier, zodat het weer vrouwelijk wordt. Natuurlijk zal stoppen met fitnessen werken, maar ik wil wel fit en strak in het vel blijven. Dus wat zijn de tips qua voeding en de invulling van de trainingen (4x per week) in de sportschool?

Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen!

Intimideer je mannen die van die satéprikkers hebben mss?
 
De benen lijken erg op de mijne inderdaad:)

Pics or it did not happen :)

vind die benen nog steeds vrouwelijk,maar goed.

Vrouwelijker dan van die skinny stelten die iedereen zo mooi vind.
 
Pics or it did not happen :)

vind die benen nog steeds vrouwelijk,maar goed.

Vrouwelijker dan van die skinny stelten die iedereen zo mooi vind.

Zoals ik al zei, meningen zullen verschillen... En moet ik mij eerst bewijzen dat ik gespierd genoeg ben voordat er hulp geboden wordt?:) Heb namelijk geen pics op dit moment.
 
Zoals ik al zei, meningen zullen verschillen... En moet ik mij eerst bewijzen dat ik gespierd genoeg ben voordat er hulp geboden wordt?:) Heb namelijk geen pics op dit moment.

:D

beetje minder fitness,meer dingen zoals joggen mss op onderhoud eten of er wat onder ipv erboven :) ik zou het anders niet weten.

Zou allesinds niet volledig stoppen met fitness. Van die softe benen is het ook niet :)

Snap alleen niet wat er te gespierd is aan de benen in de foto. Als je het rechter been op de foto bekijkt is dat nog verre van overdreven. Maar ja das mijn mening.

Ik vind van die stelten zonder vorm maar niks :)
 
Laatst bewerkt:
Lekker gewichten gaan pompen met veel reps.
Geen 5x5 oid.
Eten onder behoefte.
Cardio erbij

Krimp je zeker wel.
(Is natuurlijk je eigen keuze, maar denk er wel goed over na want vrouwen met goede wheels&ass zijn zeer schaars)
 
Lekker gewichten gaan pompen met veel reps.
Geen 5x5 oid.
Eten onder behoefte.
Cardio erbij

Krimp je zeker wel.
(Is natuurlijk je eigen keuze, maar denk er wel goed over na want vrouwen met goede wheels&ass zijn zeer schaars)

So true :)

Slanke benen die wiggelen als pudding die zijn er genoeg.
 
De meeste meiden bouwen toch makkelijker spiermassa op op bovenbenen volgens mij, alhoewel daar ook vaak de meeste vetjes zitten.
Ik persoonlijk vind het juist mooi en 160 met 58 kg en 19 % vp, klinkt verre van verkeerd.
Ik vind het dan ook niet eens zo raar dat gevraagd wordt voor foto's (al mag dat niet in de damestopics', foei Pillz): om in te schatten of je nu gewoon een verkeerd zelfbeeld hebt, of wat er volgens jou nu precies niet in verhouding is.
 
Back
Naar boven