Fitness Seller

Spiermassa verloren na stoppen met roken.

Bezoekers in dit topic

sander1987

Novice
Lid geworden
22 okt 2017
Berichten
14
Waardering
6
Lengte
1m86
Massa
160kg
Hoi,

Ik ben nu 3 maanden gestopt met roken.

De eerste 1.5 maand heb ik express niet heel erg op de voeding gelet omdat ik mij focus bij het stoppen wilde houden.
Normaal let ik een beetje op dat ik niet teveel snoep, drink Ed totaal niet streng en een lekkerbek.
Helaas merk ik nu na ongeveer 1 maand dat mijn spieren wat ik had opgebouwd behoorlijk zijn verminderd en ik wat dikker ben geworden.
Dit is maar 5 kilo op de weegschaal en uiterlijk zou ik Eggen rond de 10-15 kilo.

Heeft er iemand tips om weer meer in spiermassa aan te kunnen komen zoals eerder het geval was?.

Bedankt alvast hiervoor!
 
Het standaard verhaal: goed eten, goed slapen, goed water drinken en hard trainen.
 
Begin met alles te tracken wat je eet / drinkt. En houd je aan je dagelijkse caloriedoel. Dan zul je merken dat je progressie gaat maken, negatieve of positieve energiebalans.
 

Roken zorgt voor een verhoging van je metabolisme. (Al zal t niet extreem zijn). Dus stoppen heeft t omgekeerde effect.
Daar komt bij dat je eetlust toeneemt en als je er niet mee bezig bent ga je ongemerkt toch meer eten.

Kortom wat hierboven gezegd is.
Meten = weten.
Track je voeding, train hard en rust voldoende.
 
Back
Naar boven