XXL Nutrition

Spieropbouw 45+ (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nee is niet waar. Ik ken gasten die 110 kg wegen en nog voorruit gaan met alleen maar 300 mg Test per week.
Als TS >45 jaar is en nooit eerder heeft gekuurd dan zal hij dat zeker gaan merken. Mocht het tegenvallen dan kan hij nog altijd gaan verhogen.
Dat maken ze jou wijs ja dat ze 300mg test gebruiken, ik geloof daar niet zo in. 110kg en redelijk droog zijn en dan vooruit gaan op 300 mg test lijkt mij gewoon vrij onwaarschijnlijk. Zelfs al heb je elite genetics zul je niet eens blijvend gainen op 300mg test. Maarja “vooruitgaan” wordt denk ik ook door iedereen anders geïnterpreteerd.
 
Dat zal waarschijnlijk tijdens hun cruise zo zijn :p
Nee, Die kuurt alleen 1 keer per jaar in de zomer en heeft genoeg met 300 mg. Voor de rest van het jaar traint hij natural.
 
Dat maken ze jou wijs ja dat ze 300mg test gebruiken, ik geloof daar niet zo in. 110kg en redelijk droog zijn en dan vooruit gaan op 300 mg test lijkt mij gewoon vrij onwaarschijnlijk. Zelfs al heb je elite genetics zul je niet eens blijvend gainen op 300mg test. Maarja “vooruitgaan” wordt denk ik ook door iedereen anders geïnterpreteerd.
Ik heb niet gezegd dat hij 110 kg droog is. Bij lange na niet. Maar daar gaat het niet om of hij wel of niet droog is. Het gaat erom dat hij toch wat gains kan maken op alleen maar 300 mg Test per week.
 
Dat maken ze jou wijs ja dat ze 300mg test gebruiken, ik geloof daar niet zo in. 110kg en redelijk droog zijn en dan vooruit gaan op 300 mg test lijkt mij gewoon vrij onwaarschijnlijk. Zelfs al heb je elite genetics zul je niet eens blijvend gainen op 300mg test. Maarja “vooruitgaan” wordt denk ik ook door iedereen anders geïnterpreteerd.
Ik gain op trt. 200 mg test per week. 45 jaar oud. Maar inderdaad wat versta je onder "vooruitgaan". Ik wordt nog steeds sterker en spiermassa neemt langzaam maar zeker toe.
 
Back
Naar boven