AndroidHealthClinic

Spieropbouw (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Anketh

Novice
Lid geworden
15 sep 2020
Berichten
1
Waardering
0
Lengte
1m70
Hallo iedereen!

Voor mijn vriend zijn we opzoek naar een personal coach, die hem kan helpen met voedingschema + evt trainingsschema in de fitness.

Mijn vriend wilt heel graag bijkomen in gewicht en spiermassa. Hij heeft hierzelf heel weinig kennis van & heeft ook moeite met aankomen..
Hij is 1m79 groot en zijn gewicht schommelt tussen de 51-52 kg (we weten dat dit veel te weinig is). Aangezien hij al lange tijd niet gelukkig hiermee is zijn we dus opzoek naar een coach met de juiste kennis. Dit regio België, West-Vlaanderen. Hij woont zelf in Deerlijk. Online coaching is zeker en vast ook een optie!
Mijn vriend is ook lactose intolerant, we zoeken dus ook een coach die hier kennis van heeft.

Ken jij iemand die hem kan helpen? Laat het ons dan gerust weten!
 
Waarom zou je er geld voor willen betalen als je zelf met wat inlezen ook al een heel eind kan komen?
Kijk hier eens in post 1 en gebruik eens de excel van post 2. Probeer eerst zelf wat in elkaar te steken en dit kan je hier laten beoordelen.
Het lijkt allemaal heel ingewikkeld maar eens je er wat tijd instopt leer je er ook heel veel van en er zijn hier genoeg mensen die je dan seieus tips kunnen geven.

Een online coach kan hem wel zeggen eet dit. Maar dan weet je nog niet waarom en hoe en wat voor je eigen lichaam het beste werkt.
Zelf ben ik ook lactose intolerant en heb een gluten en pinda allergie. Maar overal kan je omheen bouwen met een schema. Ook zonder kwark en alleen mar rijst met brocolli en kip kan je prima een mooi schema bouwen.
Lees het topic in de link eens door. Ga eens na of je er niet zelf wat tijd in wil stoppen. Het levert je ook weer veel op want eenmaal dat je je lijf kent kan je ook alles weer op eigen inzichten gaan aanpassen.
 
Back
Naar boven