XXL Nutrition

Spierpijn doortrainen?

Bezoekers in dit topic

Stefanovic

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
6 jan 2010
Berichten
1.301
Waardering
86
Lengte
1m83
Massa
81kg
Vetpercentage
8%
Dinsdag begonnen met winny only oral kuurtje...
Heb ineens zwaar spierpijn gewoon niet normaal over me hele lichaam terwijl ik alleen me rug heb getrained.

Normaal is mij verteld als je spierpijn hebt moet je rust pakken en niet doortrainen, maar jullie begrijpen dat ik nu gewoon wil knallen (heb nu al 1 dag rust gehad, maar nog steeds echt veel spierpijn).

Dus zou ik gaan doortrainen of nog meer rust pakken?

En nog tips om de spierpijn te verminderen, ik pak nu al whey isolaat.
Misschien nog iets van cellmass ofso of is dat weg gegegooid geld?

btw, ik zeur niet spierpijn is lekker haha maar toch goed kan het niet zijn lijkt me...
 
Dinsdag begonnen met winny only oral kuurtje...
Heb ineens zwaar spierpijn gewoon niet normaal over me hele lichaam terwijl ik alleen me rug heb getrained.

Normaal is mij verteld als je spierpijn hebt moet je rust pakken en niet doortrainen, maar jullie begrijpen dat ik nu gewoon wil knallen (heb nu al 1 dag rust gehad, maar nog steeds echt veel spierpijn).

Dus zou ik gaan doortrainen of nog meer rust pakken?

En nog tips om de spierpijn te verminderen, ik pak nu al whey isolaat.
Misschien nog iets van cellmass ofso of is dat weg gegegooid geld?

btw, ik zeur niet spierpijn is lekker haha maar toch goed kan het niet zijn lijkt me...

in een winny kuur altijd wat glucosamine nemen. Dit houd je gewrichten soepel denk dat dat het probleem is bij jou, alhoewel je er dan wel erg snel last van hebt.
 
kan zomaar iets anders zijn als spierpijn, kou gevat ?

Hoe zit het met je vetten in je voeding ?
 
Het zijn zeker niet mijn gewrichten.. En glucosamine Moet je toch al ruim voor de kuur mee beginnen?

Oei gto nou je het zegt heb echt heeel weinig vet op de laatste tijd.. Zal ik potje visoliecaps halen? Haal zo gelijk een lekker visje :)
 
Dinsdag begonnen met winny only oral kuurtje...
Heb ineens zwaar spierpijn gewoon niet normaal over me hele lichaam terwijl ik alleen me rug heb getrained.

Normaal is mij verteld als je spierpijn hebt moet je rust pakken en niet doortrainen, maar jullie begrijpen dat ik nu gewoon wil knallen (heb nu al 1 dag rust gehad, maar nog steeds echt veel spierpijn).

Dus zou ik gaan doortrainen of nog meer rust pakken?

En nog tips om de spierpijn te verminderen, ik pak nu al whey isolaat.
Misschien nog iets van cellmass ofso of is dat weg gegegooid geld?

btw, ik zeur niet spierpijn is lekker haha maar toch goed kan het niet zijn lijkt me...

Haha wat denk je van een GOED eetschema gast
 
Kan ook een beginnende griep zijn, hoop het niet voor je!
 
Haha wat denk je van een GOED eetschema gast

Heb ik... als ik thuis ben zal ik em is posten.. heb alleen deze week iets te weinig vetten gepakt die wel in het schema zitten geef ik eerlijk toe!

Hoop ook niet dat het griep is, maar ik denk het niet.. laten we positief blijven voordat ik mezelf griep ga aanpraten ;)

Maar even buiten wat de oorzaak kan zijn... zal ik met deze spierpijn gaan trainen? Ma en woensdag getrained gister rust gehad... wil wel heel graag uiteraard...
 
Zou het dit wekend even aankijken hoe het gaat, dan kun je zelf beslissen hoe of wat.
 
Ik zou ook lekker gaan trainen, trainen met spierpijn is niet zo erg als sommigen denken. Gewoon je trainingsschema volgen als die voorheen ook zonder problemen werkte. Goed opwarmen en geen gekke dingen doen.

zorg idd wel voor genoeg vetten en drink wat extra water.
 
Ik ga gewoon trainen dan inderdaad goed opwarmen.. water drink ik als een idioot... 4/5 liter per dag :D
 
Enige wat betrekking heeft op deze sectie is dat je in je eerste zin vermeld dat je begonnen bent met winny.
Weet je zeker dat je nu niet gewoon spierpijn hebt omdat je een keer echt goed getraind hebt, zie dat vaker nl...jongens die voor het eerst wat pakken en zich vreselijk "on" voelen en dan ineens hard gaan trainen. Tja...had ook zo de afgelopen 4 jaar getraind denk ik dan wel eens.
Maargoed...succes met je beslissing omtrent wel of niet gaan trainen.
 
Klopt, maar wist niet waar ik het anders moest posten, dan zeggen ze dit hoort bij AAS...

Maar nee als er iemand heel hard trained dan ben ik het, geloof me en dat doe ik niet om indruk te maken. Heb wel vaker echt spierpijn gehad maar nu heb ik spierpijn op plekken die ik niet geisoleerd heb getrained.. misschien compound beetje...

en dit is niet mijn 1e kuur.. heb vorig jaar ook al een keer winny injects gehad :)

Enige wat betrekking heeft op deze sectie is dat je in je eerste zin vermeld dat je begonnen bent met winny.
Weet je zeker dat je nu niet gewoon spierpijn hebt omdat je een keer echt goed getraind hebt, zie dat vaker nl...jongens die voor het eerst wat pakken en zich vreselijk "on" voelen en dan ineens hard gaan trainen. Tja...had ook zo de afgelopen 4 jaar getraind denk ik dan wel eens.
Maargoed...succes met je beslissing omtrent wel of niet gaan trainen.
 
Neem aan dat je Stefan heet, ik zou het dit weekend even aankijken hoe je je voelt. mocht je griep hebben opgelopen merk je het vanzelf wel. lijkt me geen normale spierpijn.
 
Back
Naar boven