MuscleMeat

Spierpijn na 2 dagen, maar toch trainen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

they23

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
28 jul 2009
Berichten
1.035
Waardering
24
Ik heb maandag flink getrained, en eigenlijk misschien wel teveel (borst en biceps tot failure). Ook mijn benen heb ik ervan langsgegeven, in mijn liezen voel ik nog steeds spierpijn. Toch wil ik graag gaan trainen (rug, triceps). Kan dat veel kwaad? Of kan ik beter nog een dagje rust houden?

En hoe zit het met cardio, mijn liezen voel ik niet met lopen, maar alleen met het optillen van mijn bovenbenen.
 
je hebt toch geen spierpijn in je rug/triceps?
 
tsja bepaalde compounds worden lastig (deadlift, goodmorning), maar verder moet het geen probleem zijn. Daar is de split voor bedacht he....
 
Hmm, kan dus niet veel kwaad. Ik ga het gewoon proberen denk ik. Kan lichte cardio kwaad bij spierpijn aan de benen?
 
Hmm, kan dus niet veel kwaad. Ik ga het gewoon proberen denk ik. Kan lichte cardio kwaad bij spierpijn aan de benen?

Nope is juist goed voor de doorbloeding, zoek maar eens op actief herstel.
 
Je hebt al 2 dagen gerust, trainen nu jij luie hond!
 
Haha ik ben allesbehalve lui! Maar ben net terug, ging heerlijk, de spierpijn in de beentjes is bijna weg na 30 min hardlopen :).
 
Haha ik ben allesbehalve lui! Maar ben net terug, ging heerlijk, de spierpijn in de beentjes is bijna weg na 30 min hardlopen :).
Goed bezig :D altijd doorgaan ook al heb je spierpijn ;) ( bij mij gaat me training dan wel altijd k*tter:o)
 
Goed bezig :D altijd doorgaan ook al heb je spierpijn ;) ( bij mij gaat me training dan wel altijd k*tter:o)
Haha, gek genoeg kon ik juist meer pakken vandaag dan normaal (ben nog wel een beginner maarja ;)).
 
Goed bezig :D altijd doorgaan ook al heb je spierpijn ;) ( bij mij gaat me training dan wel altijd k*tter:o)

Onzin, maar ga jij vooral je hersteltijd steeds verlengen, zonder ruimte voor spiergroei:rolleyes:.
 
Gewoon ff goede warming up doen zodat je wat "losser" voelt en daarna volop knallen :thumbup:
 
Kun je rustig gaan trainen. Ik heb op woe altijd borst + armen. Borst heb ik 1 keer per week op het moment, rug op Ma en vrijdag omdat deze wat achter loopt:(
 
no pain no gain
 
Back
Naar boven