Wanneer een bepaalde spiergroep (in mijn geval nu de triceps) weer aan de beurt is om getrained te worden en je hebt er nog spierpijn in, is het dan verstandig om deze alsnog te trainen of kan je dan beter die spiergroep een keer overslaan?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Originally posted by Ryu
Hoelang heb je rust tussen de trainingen gehad? Als het 72 uur of meer is geweest zou ik het gewoon weer doen.
Originally posted by KaLe
als je spierpijn hebt; NIET TRAINEN, althans niet zwaar. Je kunt wel heel licht trainen met meer herhalingen zodat de bloedsomloop beter op gang komt, waardoor je sneller hersteld en van je spierpijn af komt.
Dan zou ik, afhankelijk van de graad proberen deze licht te trainen.Originally posted by TongPo
Wanneer een bepaalde spiergroep (in mijn geval nu de triceps) weer aan de beurt is om getrained te worden en je hebt er nog spierpijn in, is het dan verstandig om deze alsnog te trainen of kan je dan beter die spiergroep een keer overslaan?

Originally posted by Shodan
Nooit trainen als je nog spierpijn hebt (les die ik hardhandig geleerd heb).
Kan teken van overtraining zijn.