AndroidHealthClinic

spierpijn, toch trainen? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frenkpie

Massive Warrior
20 jaar lid
Lid geworden
17 nov 2002
Berichten
19.637
Waardering
901
Lengte
1m72
Massa
88kg
hoi ik had gisteren me rug getrained en zij + achterkant + traps getrained.

me biceps moesten ook hard werken toen ik me rug trainde, en waren ook goed opgepompt gisteren. vandaag heb ik best spierpijn. maar vandaag zou ik mn biceps trainen. is t dan beter om ze niet te trainen deze week? of op een andere dag?

normaal pak ik me biceps na rug training, maar ik kan nu 4 dagen trainen (kickboxen is ff gestopt). dus heb ik me schema wat meer opgespiltst.

maar ok...zal t dus slecht of just goed zijn om nu me biceps weer te belasten... maar dan met oefeningen die alleen op biceps gericht zijn...

b.v.d.
 
Ik zou 2 pilletjes (van ongeveer 500 mg) van B3 innemen en gewoon je biceps trainen (train je toch nog op een goed gewicht denk ik)

maar dat zou ik dus doen

als je dat dus niet wilt doen, kan je het beter een andere dag doen want dan kan je hem maximaal pakken
 
kep vanmorgen al een vitamine B-50 genomen, time release.

maar ok, miss beter om op een andere dag te trainen. of is t toch beter om ze deze week niet meer te trainen, aangezien ze gisteren al behoorlijk getraind zijn.
 
Ik zou die biceps training een paar daagjes later pakken. Ik zelf train nooit spiergroepen waar ik nog spierpijn aan heb. Lijkt me sowieso niet fijn om je biceps de dag na rug te zetten in je schema.
 
mijn idee ook.
biceps na rug is zowiezo al een nono..niet als je t qua kracht wel red maar wel voor dit soort gevallen..zou dus idd ff wachten met trainen
 
ok dus niet skippen iig, dat is me duidelijk.

bedankt voor de info :)

ff me schema aanpassen.
 
Wat heeft B3 voor direct effect op spierpijn???
 
dandyman zei:
mijn idee ook.
biceps na rug is zowiezo al een nono..niet als je t qua kracht wel red maar wel voor dit soort gevallen..zou dus idd ff wachten met trainen
wat bedoel je met 'biceps na rug' ?
Na de rugtraining in dezelfde training, of zoals fp ermee zit, de dag erna? In dezelfde training doe het geen pijn (als in spierpijn) maar is het zeer wel mogelijk dat je een stuk minder kracht in je bceps hebt (en verzuring?)

In frenkpie's geval kan het dan idd wel een paar dagen duren eer de biceps weer getraind kunnen worden. Geloof dat trainen met spierpijn ook wel eerder een blessure oid ten gevolge kan hebben!

maar wat idd is er met die vitamine b zo goed, dat je dan wel kunt trainen?
 
Als je er spierpijn in hebt zou ik ze ff gerust laten , vergeet niet dat het geen enkel nut heeft om op je bi's of tri's te rammen zoals je dat op je rug en borst wel kan doen
 
Met rammen bedoel ik volume
 
Ik pak me triceps flink aan na me borst, ik pak me biceps flink aan na me rug. Ik heb geen aparte armen dag. Dit werkt voor mij perfect. Me armen groeien flink nu, terwijl ze voorheen echt niet groeiden. Ik deed toen bi- en triceps na me borst en rug en een aparte armendag.

ik pak ook 6 goede sets voor de biceps en max. 8 voor de triceps..

Ik zou de dag na een rugtraining zeker GEEN biceps doen, of je pakt ze na je rugtraining met een aantal goede sets aan, rekeninghoudend met het feit dat ze al voorvermoeid zijn of je pakt je biceps en triceps op een aparte armen dag. bv. ma: borst, di: rug en dan vrijdag: armen..

just my 2 cents
 
Laatst bewerkt:
Ik vind armen apart doen sowieso al vrij nutteloos aangezien ze bij alle compounds al stevig aangepakt worden.

Ik doe Maandag : Borst en Biceps met Incline db press , flyes en dips (tricepskoker en DE massabouwer voor de borst)
Dinsdag : Benen
Dond : Rug en achterdelts
Vrij : schouders en triceps
En maar 6 setjes voor triceps en 6 voor biceps , meer is echt ni nodig.
 
Jep zo had ik het ook soulreaver...Had een aparte armen dag, trainde ze als een gek maar ze groeide niet egt, nu doe ik sinds kort biceps na de rug en triceps na de borst en ze groeien al een stuk beter, terwijl ik ze nu direct minder aanpak. Meer is dus cker niet altijd beter!
 
@D., dit bedoelde ik dus ook

soulreaver zei:
Ik zou de dag na een rugtraining zeker GEEN biceps doen, of je pakt ze na je rugtraining met een aantal goede sets aan, rekeninghoudend met het feit dat ze al voorvermoeid zijn of je pakt je biceps en triceps op een aparte armen dag. bv. ma: borst, di: rug en dan vrijdag: armen..

just my 2 cents

my 2 censt also.

heb wel biceps voor mn rug getraind en triceps voor m borst op zelfde dag, puur prioriteitstraining maar ga nu wel over op aparte armendag
 
soulreaver zei:
Ik pak me triceps flink aan na me borst, ik pak me biceps flink aan na me rug. Ik heb geen aparte armen dag. Dit werkt voor mij perfect. Me armen groeien flink nu, terwijl ze voorheen echt niet groeiden. Ik deed toen bi- en triceps na me borst en rug en een aparte armendag.

ik pak ook 6 goede sets voor de biceps en max. 8 voor de triceps..

Ik zou de dag na een rugtraining zeker GEEN biceps doen, of je pakt ze na je rugtraining met een aantal goede sets aan, rekeninghoudend met het feit dat ze al voorvermoeid zijn of je pakt je biceps en triceps op een aparte armen dag. bv. ma: borst, di: rug en dan vrijdag: armen..

just my 2 cents


en train je ze een of twee keer per week ?
 
Back
Naar boven