AndroidHealthClinic

spierpijn+werk

Bezoekers in dit topic

Ik ben student van beroep, hele dagen zware boeken zeulen en naar gezeik van klasgenootjes luisteren "dat het stinkt als je eieren in de klas eet" ... ook niet leuk hoor :(
 
ik ben dakdekker, vooral als ik nek of schouders getraint heb, en dan rollen dakbedekking moet tillen is erg zwaar, maarja ff door rammen komt alles goed
 
Ik werk zelf in de vakanties in een kas, en soms heb ik 'r wel een beetje last van ja, maja gewoon doorbuiten;)
 
Damn als je benen dag gehad heb en dan lekker de zuivel vullen, lekker door je benen zakken en een paar minuten blijven hangen :(. Dat is echt minder.
 
eddycaminos zei:
als je regelmatig traint heb je toch geeen spierpijn?...

tenminste niet zodat je er echt veel last van hebt....

grt eddy

Die is mooi, haaa

Als je regelmatig trained heb je altijd spierpijn maar weet je gewoon dat je er niet over moet gaan lopen bitchen. Anders blijf je natuurlijk bezig met klagen.

Hoe was het gezegde nog maar weer?..... No Pain No Gain. Toch?
 
builderB zei:
gewoon op de tandjes bijten he
werk als helpende in de zorg, veeeel lopen, tillen, bukken etc. Soms zijn die dagen geheel gevuld met PIJN :D

Inderdaad, en constant commentaar van je collega's waarom je zo zuur kijkt :D .
 
jeff1979 zei:
Die is mooi, haaa

Als je regelmatig trained heb je altijd spierpijn maar weet je gewoon dat je er niet over moet gaan lopen bitchen. Anders blijf je natuurlijk bezig met klagen.

Hoe was het gezegde nog maar weer?..... No Pain No Gain. Toch?

als ik keihard heb getraind... en ook nog wat dingen heb omgegooit tijdens de training voel ik de spierpijn de dag er na hoogstens...als ik de spier weer keihard aanspan ...verder niets...

maarja heb ik een paar trainingen gemist en ik doe bv: keihard biceps... dan kan ik een paar dagen mijn arm niet meer strekken...

maarja zoals hierboven al gezegd... No Pain No gain ...dus eigenlijk moeten we niet gaan zeiken hier... :D
 
owja edit:
ik bedoelde ook voor de training
als jullie de hele dag hebben gewerkt..?
niemand moe
 
hmm, ik zelf als stratenmaker.
Als ik veel spierpijn heb gooi ik gewoon 30 (lees 1 of 2)caffeine tabletten naar achter, omdat je meestal ook vermoeid bent dan.

En op een 1 of andere manier werk ik dan lekker door zonder echt veel problemen.
 
spiertje16 zei:
owja edit:
ik bedoelde ook voor de training
als jullie de hele dag hebben gewerkt..?
niemand moe
soms wel ja , maar dan eens ik er ben is dat over ,
the mind controls the body , dus als ik me geestelijk ff oppep dan is er geen probleem
 
Back
Naar boven