AndroidHealthClinic

spierpijn+werk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

spiertje16

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
6 dec 2004
Berichten
10.641
Waardering
0
vroeg me toch af
aan de mensen die lichtelijk/middelmatig/zware arbeid verrichten
dus geen kantoor
hoe doen jullie dat met spierpijn als jullie de volgende dag van 9 tot5 volhouden met spierpijn
 
Spierpijn + werk = Balen

Gewoon tandjes bijten en de commentaar verdragen van de collega's :cool:
 
Little Me zei:
Spierpijn + werk = Balen

Gewoon tandjes bijten en de commentaar verdragen van de collega's :cool:
een toelichting
wat voor werk doe je(is onbeleefd ik weet het maar toch )
 
spiertje16 zei:
een toelichting
wat voor werk doe je(is onbeleefd ik weet het maar toch )
chauffeur = veel in en uit stappen ( camionne dus trapjes ) leuk na benendag

voor de rest redelijk zware producten steeds die moeten geleverd worden , handenarbeid

buiten dat gewoon in het magazijn helpen aanvullen enzo , klanten helpen zo'n zaken
 
spiertje16 zei:
vroeg me toch af
aan de mensen die lichtelijk/middelmatig/zware arbeid verrichten
dus geen kantoor
hoe doen jullie dat met spierpijn als jullie de volgende dag van 9 tot5 volhouden met spierpijn
Wat dacht je van doorknallen? De gehele dag voelen wat je gisteren in een uur hebt geklaard. Het schreeuwen om eten, de pomp, de energie....

Heerlijk toch....?
 
gewoon door knallen en blijven gaan is de dag zo voorbij en ken je weer lekker een andere spiergroep trainen of lekker vroeg je bedje in :D

en ik werk van 8 tot 6
 
ik heb geen spierpijn meer... of ben ik zo gewoon geworden dat ik niet meer merk?
 
Gewoon ziekmelden man. Niets mag je progressie in de weg staan.
 
eduardjanssen zei:
Gewoon ziekmelden man. Niets mag je progressie in de weg staan.


:thumbup: Zo mag ik het horen !! Hahaaa

Wat je natuurlijk ook kan doen is gewoon wel gaan werken en je niet aanstellen. ;)
 
zijn hier mensen die in de bouw werken... of superzwaar rioleringen leggen.... of stratenmaker zijn ??? Dan valt toch helamaal niet te combineren !!?
 
Jaccis zei:
zijn hier mensen die in de bouw werken... of superzwaar rioleringen leggen.... of stratenmaker zijn ??? Dan valt toch helamaal niet te combineren !!?
precies dat bedoel ik
het is dan bijna onmogelijk
 
Ben postbode....Zeker niet fijn,lopen van 8 tot 4, als je de dag ervoor een flinke benentraining erop hebt zitten.Maar goed,niet zeiken en gewoon knallen.
 
Als je zwaar werk doet zou ik niet tot faillure gaan trainen en misschien wat minder dan 5-6 dagen per week trainen. Of als het enkel je poten betreft, doe dat dan op vrijdag zodat je het weekend tussen je volgende werkdag en je laatste training hebt zitten.
 
Jaccis zei:
zijn hier mensen die in de bouw werken... of superzwaar rioleringen leggen.... of stratenmaker zijn ??? Dan valt toch helamaal niet te combineren !!?
ik ben zelf slager(uitbener) ook zwaar werk de hele dag ana het sjouwen en slepen. en natuurlijk snijden.
 
gewoon op de tandjes bijten he
werk als helpende in de zorg, veeeel lopen, tillen, bukken etc. Soms zijn die dagen geheel gevuld met PIJN :D
 
als je regelmatig traint heb je toch geeen spierpijn?...

tenminste niet zodat je er echt veel last van hebt....

grt eddy
 
Ik had verleden week iets in mijn benentraining aangepast (meer reps in een hoger tempo), daarna drie dagen knallende spierpijn in mijn hams n buts.
Ik loop de hele dag op het werk en hurk veel (bukken is slecht voor je rug)
En juist dat hurken deed fokking veel pijn.
Voor de rest, gewoon doorbijten, je mag van Arbo toch maar 20kg tillen en dat ligt ver onder mijn 1RM, en anders laat ik het dan een collega doen, doen ze iets terug voor al die keren dat ze op mijn kracht een beroep doen (Ik krijg dat niet los)
 
Haarlemse mug zei:
Ben postbode....Zeker niet fijn,lopen van 8 tot 4, als je de dag ervoor een flinke benentraining erop hebt zitten.Maar goed,niet zeiken en gewoon knallen.
Doe ik nu ook als vakantiejob. Ook vrij belastend voor schouders + rug vind ik. Maar het geld stroomt dan toch binnen. :cool:
 
ik ben landmeter dus loop ik dagelijks enkele kilometers


heb ik zware benen dag gehad, dan ga ik wel achter t toestel staan :D
 
Ik heb een poosje als platenwerker bij een metaalbedrijf gewerkt, veel bukwerk om onder de quillotine schaar een stuk plaat te pakken, na een avondje goed squatten/deadliften voelde je alles branden als je weer onder de schaar moest kruipen , wist je meteen weer wat je had getraint , maar het was gewoon een heerlijk gevoel als je alles voelde branden.
 
Back
Naar boven