AndroidHealthClinic

Spierpijn

Bezoekers in dit topic

builderB zei:
Ik ben zelf sowieso niet echt een fan van isolatie oefeningen: vind ze gewoon niet leuk om te doen. Qua functionele kracht zijn isolatie oefeningen sowieso niet echt goed imo, maar sommigen zweren erbij en ja als je BBcurl van 80+ hebt, dan ben je wel sterk. Ieder zn ding.

Zal wel toeval zijn geweest dan.

Mss met werken dat ik deze spier veel heb gebruikt (doe vakantiewerk)
 
Train je wel hard genoeg???

en benen na schouders:rolleyes:
geef die benen toch een aparte dag!
 
(Soulfly) zei:
Train je wel hard genoeg???

en benen na schouders:rolleyes:
geef die benen toch een aparte dag!

Ik sta toch altijd te zweten en ene rode kop dus denk ik dat ik hard genoeg train.Na mijn training voel ik me toch afgelaten en bv met triceps doet het pijn om mijn rug af te drogen na het douche.Dus train ik wel goed niet?

Waarom schouders niet na benen?Schouders is toch een klein spiergroep.
Dus dat kan toch geen kwaad?:s
 
De Jos zei:
Ik train altijd

borst triceps
rug biceps
schouders benen
Schouders, benen staat hier dus je traint je benen na schouders.
Als je hard genoeg je benen of schouders traint heb je echt geen zin om erna nog iets te doen. Dan zou ik zowieso eerst benen doen en dan nog een kleine spiergroep. Hoewel dat nog slecht werkt imo.
Als ik jou was zou ik gewoon 4 dagen per week trainen:).
 
(Soulfly) zei:
Schouders, benen staat hier dus je traint je benen na schouders.
Als je hard genoeg je benen of schouders traint heb je echt geen zin om erna nog iets te doen. Dan zou ik zowieso eerst benen doen en dan nog een kleine spiergroep. Hoewel dat nog slecht werkt imo.
Als ik jou was zou ik gewoon 4 dagen per week trainen:).

Waarom?
Ik heb nog energie genoeg na mijn schouders te trainen.Squad doe ik toch met ene machine dus heb ik mijn schouders niet meer nodig.
 
(Soulfly) zei:
Schouders, benen staat hier dus je traint je benen na schouders.
Als je hard genoeg je benen of schouders traint heb je echt geen zin om erna nog iets te doen. Dan zou ik zowieso eerst benen doen en dan nog een kleine spiergroep. Hoewel dat nog slecht werkt imo.
Als ik jou was zou ik gewoon 4 dagen per week trainen:).
Ik doe eerst schouders dan benen.bij een kleine spiergroep geraak je niet zo uitgeput als bij een grote.

Normaal train ik eerst de grote maar in dit geval niet.
 
ALTIJD eerst de grote spiergroepen, juist omdat die de meeste energie nodig hebben.
Anders kun je ze niet optimaal trainen, en volgens mij hecht je niet zoveel belang aan grote benen. Aangezien je in een machine squat:rolleyes:.
En trouwens als ik met BB flink mijn best doe op de schouders zou ik daarna echt veel moeite hebben met de benen.
 
(Soulfly) zei:
ALTIJD eerst de grote spiergroepen, juist omdat die de meeste energie nodig hebben.
Anders kun je ze niet optimaal trainen, en volgens mij hecht je niet zoveel belang aan grote benen. Aangezien je in een machine squat:rolleyes:.
En trouwens als ik met BB flink mijn best doe op de schouders zou ik daarna echt veel moeite hebben met de benen.


Dat is bij mij niet het geval.Ik doe altijd eerst schouders en dan benen en kuiten.Momenteel spits ik mij meer toe op kuiten trainen omdat deze heel dun zijn bij mij in vergelijking met mijn benen.
 
Als ik mijn benen helemaal heb getraind dan ben ik redelijk leeg en heb dan echt wel de trapleuning bij wijze van spreken nodig om boven of beneden te komen :D .Maar ach spier pijn = :thumbup:.Ik train me benen op een aparte dag.
 
redhead zei:
Als ik mijn benen helemaal heb getraind dan ben ik redelijk leeg en heb dan echt wel de trapleuning bij wijze van spreken nodig om boven of beneden te komen :D .Maar ach spier pijn = :thumbup:.Ik train me benen op een aparte dag.
Daarmee doe ik eerst schouders want als ik eerst benen doe heb ik geen zin meer.
 
Back
Naar boven