Fitness Seller

Spierpijn

Bezoekers in dit topic

jelt

Cool Novice
Lid geworden
4 mrt 2021
Berichten
49
Waardering
13
Lengte
1m86
Massa
79kg
Vetpercentage
10%
Ik heb gister getraind na een weekje rust niet te hard van stapel gegaan had benen getraind maar kon het niet laten om toch even armen te trainen in de sportschool heb nu spierpijn en als ik iets boven m’n tricep druk doet het een beetje pijn is dat ook gewoon spierpijn ? En zou ik vandaag weer gewoon chest en back kunnen trainen met een deload ?
 
Of anders even een dagje overslaan. En inderdaad ik snap de enthousiasme om weer te beginnen met trainen maar begin rustig aan en warm goed op.
 
Of anders even een dagje overslaan. En inderdaad ik snap de enthousiasme om weer te beginnen met trainen maar begin rustig aan en warm goed op.
Ja ik heb een beetje rare week heb morgen mijn rustdag en pak zaterdag weer benen dus zou ik graag toch nog even weer keertje chest en back willen pakken ik hou de gewichten wel laag
 
Ja ik heb een beetje rare week heb morgen mijn rustdag en pak zaterdag weer benen dus zou ik graag toch nog even weer keertje chest en back willen pakken ik hou de gewichten wel laag
Dan zou ik meer lichte isolatie oefeningen doen.
 
Lees nu al 2 topics over rust weglaten en toch blijven trainen. Gaan de sportscholen volgende week alweer dicht ofzo?
 
Ik heb gister getraind na een weekje rust niet te hard van stapel gegaan had benen getraind maar kon het niet laten om toch even armen te trainen in de sportschool heb nu spierpijn en als ik iets boven m’n tricep druk doet het een beetje pijn is dat ook gewoon spierpijn ? En zou ik vandaag weer gewoon chest en back kunnen trainen met een deload ?
Dat is vrij normaal.

Dit is trouwens precies de reden waarom ik mijn hele lichaam train in 1 sessie, spierpijn voel je pas de dag erna, om vroege verzuring tegen te gaan is het belangrijk heel goed uit te zoeken welke spieren je gebruikt bij welke oefeningen en hier dien je de volgorde van je oefeningen op te baseren.

Een split schema is niks voor mij, ik kan niet 1 spiergroep trainen, daar ga ik echt geen uur voor uittrekken. Plus wat dus bij jou het geval is, wanneer je ergens pijn hebt dan vraag je je dus af of je weer gewoon kan gaan om een andere spiergroep te trainen.

Het heeft ook met je doel te maken, ik zelf zit nog in de cutfase. Kijk wat voor jou werkt, gr.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven