Fitness Seller

Spierpijn

Bezoekers in dit topic

TysonFury

Novice
Lid geworden
16 nov 2021
Berichten
1
Waardering
2
Lengte
1m77
Massa
84kg
Hallo,

Wilde beginnen aan bodybuilding op 36 jarige leeftijd. Na mijn eerste workout fullbody moest ik echt bijna n week bijkomen van de spierpijn. Welke supplementen kan ik gebruiken om dit te verminderen?
 
Hallo,

Wilde beginnen aan bodybuilding op 36 jarige leeftijd. Na mijn eerste workout fullbody moest ik echt bijna n week bijkomen van de spierpijn. Welke supplementen kan ik gebruiken om dit te verminderen?
Ik denk dat het vrij normaal is dat je spierpijn heb na een lange tijd niks gedaan te hebben en meteen al full body gaan trainen. Je lichaam is dit niet gewoon meer. Heb je een aangepast trainingsschema?
 
Hallo,

Wilde beginnen aan bodybuilding op 36 jarige leeftijd. Na mijn eerste workout fullbody moest ik echt bijna n week bijkomen van de spierpijn. Welke supplementen kan ik gebruiken om dit te verminderen?
Spierpijn moet wel intens zijn aangezien je dit post snachts ipv slapen 😄

Gewoon goed rusten en naarmate je weer meer gaat sporten krijg je er veel minder last van.

Succes 🤝
 
Spierpijn moet wel intens zijn aangezien je dit post snachts ipv slapen 😄

Gewoon goed rusten en naarmate je weer meer gaat sporten krijg je er veel minder last van.

Succes 🤝
Hahah werk nachtdienst 😉
 
Niet laten ontmoedigen door de erge spierpijn! Deze zal na een aantal keren trainen steeds minder worden :-)
 
Back
Naar boven