Na zo'n 3 weken niet trainen, door ziekte en vakantie, zoek ik opnieuw mijn ritme. Alle andere zaken zijn ook weer begonnen met kinderen betekend dit gewoon weer volle weken.
Gisteren weer eens goed getraind en merk dat ik toch een stukje terug moest in gewicht in de oefeningen. Niet erg, dus opnieuw opbouwen.
Ik heb vandaag dus spierpijn. Goed, maar in de nacht voelde de pijn wat onrustig. Met name in mijn benen. Heb ook been oefeningen gedaan. Had het daarvoor ook wel eens dat mijn spieren niet lekker voelen in de nacht. Het gevoel lijkt op vermoeidheid, lijkt lichtjes te gloeien en rusteloos. Hierdoor kom ik niet goed in slaap of wordt ik er weleens vroeg wakker van.
Kom ik iets te kort qua stoffen?
Gisteren weer eens goed getraind en merk dat ik toch een stukje terug moest in gewicht in de oefeningen. Niet erg, dus opnieuw opbouwen.
Ik heb vandaag dus spierpijn. Goed, maar in de nacht voelde de pijn wat onrustig. Met name in mijn benen. Heb ook been oefeningen gedaan. Had het daarvoor ook wel eens dat mijn spieren niet lekker voelen in de nacht. Het gevoel lijkt op vermoeidheid, lijkt lichtjes te gloeien en rusteloos. Hierdoor kom ik niet goed in slaap of wordt ik er weleens vroeg wakker van.
Kom ik iets te kort qua stoffen?

Nee.. dat waren multi-vitamines, waardoor ik tintelingen in mijn benen kreeg. Door toeval via de dokter bloed laten prikken voor iets anders, kwam naar voren dat ik een teveel had aan iets (weet niet meer wat). Dat was iig geen alcohol. Toen ik daar mee ben gestopt, tintelingen ook weg.