AndroidHealthClinic

Spierspasme schouders

Bezoekers in dit topic

JessyJ

Cool Novice
Lid geworden
26 feb 2017
Berichten
57
Waardering
32
Ik heb een vraag over spierspasme in mijn schouderkoppen. Soms heb ik dat mijn delts spontaan beginnen te trillen terwijl ik ze niet aanspan. Ik heb dit vooral op de dag dat ik mijn schouders heb getraind. Is dit erg? Wat kan ik hier aan doen?
 
Ik heb ook wel eens zoiets in mijn bovenarm. Gaat bij mij meestal vanzelf weer weg. Mogelijk toch door het trainen wat getriggerd?

Heeft het misschien iets met de anavar te maken? Ik heb geen idee maar dacht eraan toen ik je post las...
 
Niet erg.

Niks aan te doen.

Relax.
 
Heeft het te maken met overbelasting? of dat de spier gerolt is of iets dergelijks? Ik heb dit namelijk al sinds een paar weken..
 
Heb je het ook op dagen dat je de schouder niet hebt getraind? Hoe lang houdt het aan?
 
Heb je het ook op dagen dat je de schouder niet hebt getraind? Hoe lang houdt het aan?
Ja ook dan, maar wel minder dan op de dagen dat ik ze wel heb getraind. Vaak duurt het 15 min ongeveer.
 
Niets om je zorgen over te maken.. mijn vriend heeft dat al jaren, ook in zijn schouders.. werkt allemaal nog prima.
 
soort spiertrekkingen ipv stuiptrekkingen. heb dit vaak bij me borst spieren als ik leuke meiden zie
 
Back
Naar boven