Vannacht weer superdudes tijd?tswhey zei:HAHAHA die gore rotkop herken ik meteen, hij post op superdudes en is een vriend van gliciousboy
whoehahahahahahahahahahaha ik zoek het wel even op
niks persoonlijk dudespiertje16 zei:schandelijk niet eens grappig
kan er niet om lachen eerlijk gezegd
best triest lak aan rap en zowiezo raptalent
dat ik hiermeegeasocieerd word vind ik een beetje een beledeging omdat deze gozer het meent![]()
spiertje16 zei:zal waarschijnlijk een vmbo niveautje zijn met toekomstvisie van 0,0 en gericht op de ''chikies''
Domheid is een gevaarlijker vijand van het goede dan slechtheid.
Tegen het kwade kun je protesteren, je kunt het ontmaskeren;
desnoods met geweld verhinderen.
Het kwade draagt altijd de kiem van eigen ontbinding in zich, want het laat in de mens tenminste een gevoel van onbehagen achter. Tegen domheid zijn wij weerloos.
Noch met protesten noch met geweld is hier iets te bereiken.
dubbel op , dus je bent het wel ?Emile zei:[Link niet meer beschikbaar]
Dit ben ik niet trouwens niet he![]()
Little Me zei:dubbel op , dus je bent het wel ?
ach rot toch op man met elke keer je klote opmerkingen weer en je bad karmaTsunami zei:Kap nou man, waar heb je dit stuk semi-intelectuele wijsheid nou weer vandaan gejat? Is er een filosofisch topic op superdudes of zo? Vermeld in ieder geval een bron bij dit soort posts anders lijkt het alsof je het zelf verzint..........en dat wil je denk ik ook niet![]()
spiertje16 zei:ach rot toch op man met elke keer je klote opmerkingen weer en je bad karma
:shoot:
Jij niet dan? Kom ooop...spiertje16 zei:dat ik hiermeegeasocieerd word vind ik een beetje een beledeging omdat deze gozer het meent![]()