MuscleMeat

spiertje zn vrienden rappen

Bezoekers in dit topic

OP
S

SHUTTERSPEED

Enormous Athlete
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
13 jun 2005
schuif aan de kant, als je me ziet is een probleem
weiger je mee te werken ga ik dwars door je heen
, moeilijke tijden en het leven word niet beter
je staat nergens ingeschreven ben niet ziekefonds verzekerd en het
lijkt alsof je leven zogenaamd vervloekt is je, word helemaal leip van de openstaande boetes
werkloosheid is een feit shit is erg man
dus ik, pak de mic en ik maak er werk van
jonge lul niet (kowed) dit is die Westside spit shit

:roflol:

aura

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
30 apr 2007
Laat de (extreem rechtse) aanhang van Barca maar niet zien dat hij in dit shirt loopt. Dan is het heel snel over met z`n grote waffel.
Altijd dat zielige geleuter van die groepies wordt je ook zo moe van.
Ze hebben alle kansen. Probeer het is in Oost-Europa, dan smeek je om Nederland en z`n volk.

pat21

Lamme tak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 nov 2002
Het is gewoon tuig wat vernietigd dient te worden. Ze weten wel altijd de weg naar de uitkeringsinstanties te vinden.

black rush

Ripped Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
13 dec 2005
Ik vraag me werkelijkwaar af wat hun hier nog doen? Als je het echt zo k*t vind, en je geboorteland is zoveel beter, waarom blijf je hier dan in godsnaam? Als ik in bijvoorbeeld Rusland zou wonen, en ik vond het daar k*t, zou ik zo weer terug in Nederland zijn.

schavuit

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
24 mrt 2007
omg, dat zijn ze hoor!!

ik zeg niks.. :roflol:

bekjam

Colossal Veteran
+10 jaar member
Lid geworden
8 jul 2006
veel blabla met z'n scooter posse :stfu:

spiertje16

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
6 dec 2004
Precies zo typisch nederlanders he
Vrijheids van meningsuiting dit en dat maar alleen voor nederlanders
Alleen nederlanders mogen klagen ofniet? Allochtonen mogen natuurlijk geen kritiek uiten ofniet
Zoals ik al zei typisch nederlands, net zoals Salah Edin met zijn het land van, die de problemen in nederland aan de kaak probeert te stellen en gelijk iedereen ga terug naar je eigen land als het je niet bevalt.
Yech tfoe op die dubbele moraal die sommige nlers hebbem

Jizza

Bajes Beest
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
8 mei 2005
Lengte
1m81
Massa
88kg
Vetpercentage
20%
Kleine kinderen. Laat ze lekker, oud-west is toch al naar de klote.

spiertje16

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
6 dec 2004
En trouwens waar kk en ze over nederland he?
Ze ******** over de nederlandse regering, net zoals ongeloofelijk veel nederlanders doen

pat21

Lamme tak
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
20 nov 2002
Alleen nederlanders mogen klagen ofniet? Allochtonen mogen natuurlijk geen kritiek uiten ofniet
Zoals ik al zei typisch nederlands, net zoals Salah Edin met zijn het land van, die de problemen in nederland aan de kaak probeert te stellen en gelijk iedereen ga terug naar je eigen land als het je niet bevalt.

Zij zeggen wat ze denken en wij ook.

bascross

Massive Warrior
+15 jaar member
Lid geworden
2 sep 2005
Lengte
1m97
Massa
108kg
Vetpercentage
14%

ofniet he?

rustug.

Masterhit

Monstrous Giant
Elite Member
+10 jaar member
Lid geworden
14 apr 2006
leuke intro

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Xto

Freaky Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
9 jun 2006
Lengte
1m82
Vinden ze het gek dat een winkel eigenaar hun scheef aankijkt als ze met bivakmutsen op clips gaan maken en stoer gaan liggen doen blabla...

Als ze gewoon normaal doen en niet zo wannabe gangster/thuglife dan doen die winkeliers ook normaal...dus :stfu:

Nova

Dutch Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
1 dec 2006

En als een nederlander naar marokko zou emigreren en daar ging klagen over de regering word hij zeker liefdevol omhelsd :o ?

prophet-

Advanced Bodybuilder
+15 jaar member
Lid geworden
2 feb 2005
Allochtonen mogen natuurlijk geen kritiek uiten ofniet
Zeker wel, maar klagen over openstaande boetes en geen ziektekostenverzekering hebben is gewoon sneu. Wat doe je nog in Nederland als het hier zo moeilijk is om te leven. Ik krijg meer het idee dat deze gasten gewoon geen zin hebben om normaal te doen. Laat ze dan lekker ergens anders de boel verzieken. Of zouden ze echt hun best doen? :roflol:

HB89

Huge Freak
+15 jaar member
Lid geworden
8 mrt 2007
Lengte
1m96
Massa
115kg
Nederlander is een Nederlander, die mag klagen over zijn Nederland.
Dit volk begint stoer te praten ik ben marrokaan en dat blijf ik bla bla.. ga dan weer naar je land en ga daar klagen en "ten strijd".

Gorill0r

Colossal Veteran
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
25 apr 2005
Nederlander is een Nederlander, die mag klagen over zijn Nederland.
Dit volk begint stoer te praten ik ben marrokaan en dat blijf ik bla bla.. ga dan weer naar je land en ga daar klagen en "ten strijd".
Idd, bek houden of oprotten.

Anoniem88

Competitive Bodybuilder
+10 jaar member
Lid geworden
14 mrt 2007
Lengte
1m82
Hmmm, wat zijn we weer kinderachtig jongens, ongelofelijk. Hier kan ik dus niet tegen.

Het is een mooi lied moet ik zeggen. De tekst is trouwens ook niks mis mee, het is een vrij land dacht ik of niet??? laat ze dan lkkr. Wat als die geert zijn mening weer eens geeft over de islam, dan zitten jullie toch ook niet zo te kken. Het is idd zoals spiertje zegt, het lijkt erop dat de vrijheid van meningsuiting alleen voor de Nederlanders geldt en niet voor mensen uit een ander land. Te triest voor woorden.

spiertje16

Monstrous Giant
+15 jaar member
Lid geworden
6 dec 2004
Hmmm, wat zijn we weer kinderachtig jongens, ongelofelijk. Hier kan ik dus niet tegen.

Het is een mooi lied moet ik zeggen. De tekst is trouwens ook niks mis mee, het is een vrij land dacht ik of niet??? laat ze dan lkkr. Wat als die geert zijn mening weer eens geeft over de islam, dan zitten jullie toch ook niet zo te kken. Het is idd zoals spiertje zegt, het lijkt erop dat de vrijheid van meningsuiting alleen voor de Nederlanders geldt en niet voor mensen uit een ander land. Te triest voor woorden.
Precies, net zoals salah edin Deze man
YouTube - Salah Edin - Het Land Van...

Hij had een tegennummer van lange frans en baas zn land van had gemaakt
Om de problemen die nederland heeft aan het licht te brengen. heel ****ing nederland stond klaar met zn oprotten naar zn eigen land,laat die mensen maar lekker zelf opflikkeren naar het buitenland
Zoals hij al zegt: land van vrijheid...is een masker op het gezicht

Naar boven