Fitness Seller

spiertje zn vrienden rappen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Bejaarde tuig?
wat hebben die arbeiders die jarenlang het vuile werk hebben opgeknapt jou aangedaan dat je ze zo onrespectvol behandelt he?
En dan ook nog zeggen ik heb niks tegen buitenlanders alleen tegen die k*tjeugd, maar wel ouderen zo noemen
 
Bejaarde tuig?
wat hebben die arbeiders die jarenlang het vuile werk hebben opgeknapt jou aangedaan dat je ze zo onrespectvol behandelt he?
En dan ook nog zeggen ik heb niks tegen buitenlanders alleen tegen die k*tjeugd, maar wel ouderen zo noemen
misschien hun kinderen een wat gebrekkige opvoeding/normen en waarden meegegeven? ???
 
misschien hun kinderen een wat gebrekkige opvoeding/normen en waarden meegegeven? ???

kun je de ouders niet zomaar de schuld van geven.of wil je zeggen dat elke ouder hun kind geen normen en waarden mee heeft gegeven.
 
Dat ghetto spelend tuig dient inderdaad fatsoenlijk opgevoed te worden maar dat is dan ook de bron van het probleem. Voorgaande, de opvoedende generaties, hebben geen flauw idee hoe ze om moeten gaan met de overgang van normen en waarden uit een primitief despotisch cultuurtje naar de vrijere westerse opvattingen dus doen die kids het zelf aan de hand van MTV, Bin Laden en een groot gebrek aan eigenwaarde. Identiteitsproblemen als je het mij vraagt.

Dit zal wegebben, net als bij het meeste fundamentalisme binnen een westerse samenleving, het moment dat die lui zich wel in de armen voelt genomen door de samenleving en beseffen wat een bevoorrechte positie ze hebben ten opzichte van bijvoorbeeld hun broeders in Afrika.

Met andere woorden, educeer jezelf in plaats van je te laten inspireren door infantiele teringzooi en get a ****ing life, al deed je het enkel voor je kinderen.
 
OMG die filmpjes,racisten zijn er en blijfen er.het zou heel fijn zijn als een mens gewoon voor een mens aangezien word en er geen onderschijt gemaakt word.maar de meesten maken het er zelf naar.geef het toe,er zijn best goeie buitenlanders.maar wat hij allemaal beschrijft in die tekst .... bv het land van racisten enzo , die komen ook niet uit de lucht vallen.er is genoeg gebeurt de laatste jaren en we hebben genoeg gezien.en zo slecht is het niet in nederland.kom maar eens in een land als marokko of turkije en zing zon lied.kijken wat er dan gebeurt.

Nee, het is helemaal niet slecht in nederland. Maar we maken het er met zn allen wel een zooitje van.
 
Hier geeft die een antwoord op het gekloot van sommige mensen die er niet tegen kunnen dat een buitenlander zijn mening geeft. Prachtig.


En als Wilders of wie dan ook zijn mening geeft over een buitenlander dan is hij een racist?

Gunman en Spiertje, Voelen jullie je nog wel veilig in Nederland?
 
"trotse marokkanen" die in nederland van de bijstand leven :roflol:

wel zielig trouwens, nederlanders hebben een hekel aan ze en marokkanen een bloedhekel :o
 
Jammer dat deze ''gedupeerden'' zelf niet inzien hoe erg ze hun eigen glazen, en die van anderen, ingooien met hun bekrompen en vooral domme houding. Ook jammer dat ze niet inzien hoe erg ze door hun omgeving worden beinvloed om zich bedreigd te voelen en te geloven dat heel nederland tegen hen is.

Salah edin, wat kan je erover zeggen? Waarom zou je er uberhaupt iets over zeggen? Allochtone rappers die zeiken over nederland, man wat orgineel zeg! Als je zo'n plaat maakt weet je dat je media aandacht zal krijgen dus ja, et moet maar he? Kijk eens goed naar dat filmpje van de startpost, wat zie je? Een groep marokanen die buiten stoer loopt te doen, wow dat zie je nou ook nooit, janken over boetes en dat je een id bij je moet hebben, hebben ze niks beter te doen? Beetje als halfgare 50 cent imitaties rondlopen man tyf toch lekker op. Ze zouden beter met een opleiding bezig houden en/of een baan krijgen ipv zo nutteloos te leven want daar worden ze alleen nog maar zeikeriger en jankeriger van. Willen ze nederland de schuld geven voor het feit dat zij niks van hun leven maken ofzo?
 
En als Wilders of wie dan ook zijn mening geeft over een buitenlander dan is hij een racist?

Gunman en Spiertje, Voelen jullie je nog wel veilig in Nederland?

Zoals ik al in die andere topic over wilders zei, wilders geeft niet zijn mening, hij probeert mensen tegen elkaar op te zetten. En ik neem wilders niet eens meer serieus, laat staan hem een racist te noemen.

En ja jongen, ik voel me veilig hier in Nederland, iig veeeel veiliger dan in mn eigen land (afghanistan). Daarnaast heb ik ook niks te klagen hier (behalve over de gezondheidszorg:p). Ik haat het alleen dat het altijd moet gaan over allochtonen, terwijl er ook behoorlijk wat goeie mensen tussen zitten. Ik doe hier in dit land hartstikke mn best om er iets van te maken. ik heb niks tegen nederlanders. voor mij zijn de nederlanders en de allochtonen gewoon gelijk. En de mensen die dit soort liedjes maken zijn gewoon van die jongens die de hele dag op straat rondlopen en worden beinvloed door hun vrienden.
 
Nee, het is helemaal niet slecht in nederland. Maar we maken het er met zn allen wel een zooitje van.

natuurlijk zijn er ook goede , zoals mijn buren ,zijn aardige luitjes.hangt ook nooit rond op straat... als we iets stuk hebben bied hij aan om het te maken zulk soort dingen.maar als je het mij vraagt maakt toch wel 70 a 80 % er een zooitje van jah.laat ff duidelijk zijn dat er ook nederlanders zijn die er een zooitje van maken.maar als wij met duizenden in turkije of marokko zouden wonen zou het anders zijn geweest.ik denk dat dan juist 80 % zich wel aanpast en derest misschien niet.
 
Zoals ik al in die andere topic over wilders zei, wilders geeft niet zijn mening, hij probeert mensen tegen elkaar op te zetten. En ik neem wilders niet eens meer serieus, laat staan hem een racist te noemen.

En ja jongen, ik voel me veilig hier in Nederland, iig veeeel veiliger dan in mn eigen land (afghanistan). Daarnaast heb ik ook niks te klagen hier (behalve over de gezondheidszorg:p). Ik haat het alleen dat het altijd moet gaan over allochtonen, terwijl er ook behoorlijk wat goeie mensen tussen zitten. Ik doe hier in dit land hartstikke mn best om er iets van te maken. ik heb niks tegen nederlanders. voor mij zijn de nederlanders en de allochtonen gewoon gelijk. En de mensen die dit soort liedjes maken zijn gewoon van die jongens die de hele dag op straat rondlopen en worden beinvloed door hun vrienden.


Ik ben het helemaal met je eens... en vooral dat van de gezondheidszorg.. :D
 
Ik vraag me werkelijkwaar af wat hun hier nog doen? Als je het echt zo k*t vind, en je geboorteland is zoveel beter, waarom blijf je hier dan in godsnaam?
Om dezelfde reden als ratten die uit de riool komen en via de wc in je keuken komen om eten te zoeken.
 
Om dezelfde reden als ratten die uit de riool komen en via de wc in je keuken komen om eten te zoeken.

lijkt me dringend tijd dat je eens een verdelger onder de arm neemt T :D
 
lijkt me dringend tijd dat je eens een verdelger onder de arm neemt T :D
Haha, gelukkig geen last van maar het komt wel vaak voor in grote steden...
 
haha en zich maar afvragen waarom ze niet serieus genomen worden
 
Ik denk dat die jongens een kantoorbaan hebben.
 
Back
Naar boven