Fitness Seller

@Spiertje16!!! Vraag over de Islam! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lees je uberhaupt wel?
 
owned? Ik hoef geen dame die een moslim, die aanslagen verheerlijkt, lieverd noemt...

oeff, als dat waar is is dat wel erg slecht ja
 
Spier heeft dan misschien in de ogen van een ander, extreme opvattingen.
Maar hoeveel van jullie blazen ( :o ) hier de boel niet op wat betreft bijvoobeeld vrouwen?

Als wij vrouwen die ons maar met een klein aantal hier bevinden, over elke faeces van jullie druk moesten maken, dan waren we nog wel een tijdje bezig :)

Neem aub niet alles zo letterlijk. ;) Ook jij die dit nu leest blaast ( :o again oops! ) wel eens een item op. Dan is het ook niet cool als je daar elke keer weer op aangesproken wordt ;)

Misschien val je iemand wel persoonlijk aan. Take that in mind! :)
 
Spier heeft dan misschien in de ogen van een ander, extreme opvattingen.
Maar hoeveel van jullie blazen ( :o ) hier de boel niet op wat betreft bijvoobeeld vrouwen?

Wat heeft dat er nu weer mee te maken?

Als je open en bloot toegeeft dat je de ideeen van Osama wel goedkeurt, dan heeft dat niks met opblazen te maken..

Denk dat je zelf nu het een en het ander aan het opblazen bent
 
Wat heeft dat er nu weer mee te maken?

Als je open en bloot toegeeft dat je de ideeen van Osama wel goedkeurt, dan heeft dat niks met opblazen te maken..

Denk dat je zelf nu het een en het ander aan het opblazen bent

Heb je een quote van dat hij dat gezegd heeft?
En daarbij, met wat voor een sarcasme is het gezegd geworden ;)

Er wordt hier ook gesmeten met kanker, teveel chromosomen etc, en ik neem aan dat hier bijna bij iedereen wel kanker oid in de omgeving voorkomt en dus ook niet bij het sterfbed van zo'n iemand heeft staan lachen of wel soms ;)

Neem het gewoon dan met een korreltje ;) Wat zal het Spier boeien wat hij hier neerbralt, hij kent jullie niet eens :D
 
Search the internet Yzord and bring me a quote :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 

En als er hier mensen - min of meer - hetzelfde hebben met Marokkanen vanwege de vele rotte appels dan zijn het racisten.

Behoorlijk hypocriet mannetje. Altijd klagen over racistme, maar wel zelf discrimineren. Wederom: respect geldt alleen wanneer het jullie uitkomt.
 
Lieverd, ik zoek helemaal niks. Ik weet wat ik zeg en sta daar dan ook volledig achter.
 
Lieverd, ik zoek helemaal niks. Ik weet wat ik zeg en sta daar dan ook volledig achter.

Je hoeft je niet te verantwoorden t.o.v. mij :) En laat je al helemaal niet zo op de kast jagen. Dat staat zo vrouwelijk ;)
 
Omdat ik een aanslag niet betreur ben ik een sympathisant van bin laden
Haha zegt al genoeg over je :roflol:
 
Gaarne alles even quoten ;) :

Ja veel westerlingen zijn ook verdorven, niet allemaal natuurlijk
Islamieten zoals Mohamed B en Bin laden verschillen heel erg, zo pleegde Bin laden de aanslag(die ik totaal niet betreur trouwens, jammer dan) omdat de VS de joden militair steunen tegen palestina.
Zo zou Bin laden geen enkele reden hebben om nl aan te vallen, omdat ze zich niet met moslimlanden bemoeien
En de rest is gewoon idiote prietpraat die het niet waard is om op te reageren

Dit is idd een zeer extreme uitspraak ja. Dat ben ik volledig met je eens. Neemt niet weg dat ik nog steeds niet wil nken :)

Nee, zonder flauwe gein: Ik aanbid niemand hier op het forum dus ook spier niet. Ik noem het liever iemand mogen.Mijn punt is:ik heb inmiddels geleerd dat iedereen zijn mening heeft en daarnáást een karakter. En hoe moeilijk het ook is maar ook die 2 moet je gescheiden zien te houden :)
 
Omdat ik een aanslag niet betreur ben ik een sympathisant van bin laden
Haha zegt al genoeg over je :roflol:

Kan het nog triester? Ik heb het je al vaker gevraagd, kap met jezelf belachelijk maken. Ik ken je al langer en vond je vroeger een sympathieke gast, maar ik word de laatste tijd echt zo doodmoe van je gekontedraai...
Dan zeg je dit, dan zeg je dat...

Doe gewoon chill, doe je al gek genoeg.
 
Ik gedraag me hoe ik wil, daar heb jij niks over te zeggen
 
En hoe moeilijk het ook is maar ook die 2 moet je gescheiden zien te houden :)

Ik ken Spiermans niet persoonlijk. Daarom juist moet je voorzichtig zijn met zulke uitspraken. Hij zal best een tof marokkaantje zijn, maar ik ken hem alleen van zulke uitspraken de laatste tijd.
 
Ik gedraag me hoe ik wil, daar heb jij niks over te zeggen

Heb ik zeker niks over te zeggen, maar je populariteit is aardig gedaald sinds je zo doet. Ik geef je alleen advies. En als je het niks kan interesseren hoe we nu over je denken, waarom blijf je dan niet gewoon weg? Even goede vrienden dan toch?
 
Yzord, je zou een goede uitsmijter zijn. ;-)

edit: wtf ? Volgens mij begin ik al Belgische woorden over te nemen van het internet. Of is uitsmijter gewoon Nederlands ? :(
 
Ik ken Spiermans niet persoonlijk. Daarom juist moet je voorzichtig zijn met zulke uitspraken. Hij zal best een tof marokkaantje zijn, maar ik ken hem alleen van zulke uitspraken de laatste tijd.

Dat ben ik volledig met je eens :)

Op het moment dat jij een uitspraak doet en bepaalde dingen je hoog zitten, staat hij er. Er zullen dan best wel wat mensen zijn die dat lezen en het serieus nemen. Dan zal er heus wel weer een moment komen dat je bij zinnen komt en niet meer stil staat bij je eerder gemaakte post.

Dan ontstaan er dus dit soort conflicten :) Ik ken Spier's handleiding niet by heart, maar voor mijn gevoel weet ik zeker dat hij dit soort dingen niet meent :)

Want vertel mij eens:
Wie wordt er nu vrolijk bij de gedachte dat er 20.000 kinderen onschuldig worden afgemaakt en verkondigt dat dan op een bodybuild forum :D ?
 
Dat ben ik volledig met je eens :)

Op het moment dat jij een uitspraak doet en bepaalde dingen je hoog zitten, staat hij er. Er zullen dan best wel wat mensen zijn die dat lezen en het serieus nemen. Dan zal er heus wel weer een moment komen dat je bij zinnen komt en niet meer stil staat bij je eerder gemaakte post.

Dan ontstaan er dus dit soort conflicten :) Ik ken Spier's handleiding niet by heart, maar voor mijn gevoel weet ik zeker dat hij dit soort dingen niet meent :)

Dus als iemand hier lult dat ie wel iets met hele kleine kinderen zou willen doen, en hij meent het niet, dan maakt het allemaal niks uit ? Vreemde kijk op dingen.
 
Back
Naar boven