XXL Nutrition

@Spiertje16!!! Vraag over de Islam!

Bezoekers in dit topic

Jammer dat ik nu lees, en niet morgen. Ik heb geen Fanta meer in huis, dus aftrekken met de gedachte dat je ubergeil was gaat niet meer lukken. Misschien lukt het wel als ik nog wat foto's van je opzoek :o ;

Of stuur je me ff een PB met wat rukmateriaal voor het slapen gaan ? We kunnen er ook een rollenspel van maken, dan ben jij het zandvrouwtje en ik een geile moslim ?

Foto's van mij in mijn huidige toestand? :roflol:

Zoek dan maar naar oude picca's ;)
 
U doet maar :D Dat zal vast beter rukvoer zijn ;)

Inderdaad. Als ik een beetje met m'n ogen knijp is het net een geile moslima, die hebben immers ook een snor en zijn fijn gebouwd. Was ik nu maar brildragend geweest, dan kon ik gewoon m'n bril afdoen en met m'n ogen open rukken. Dit zal wel wennen worden.

haha, dadelijk het vrouwtje proberen wakker te krijgen om te nken. En als ze niet wakker wordt dan is het altijd nog een karmawaardige post voor http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/1-op-20-vrouwen-valt-slaap-tijdens-coïtus-127979/
 
Inderdaad. Als ik een beetje met m'n ogen knijp is het net een geile moslima, die hebben immers ook een snor en zijn fijn gebouwd. Was ik nu maar brildragend geweest, dan kon ik gewoon m'n bril afdoen en met m'n ogen open rukken. Dit zal wel wennen worden.

haha, dadelijk het vrouwtje proberen wakker te krijgen om te nken. En als ze niet wakker wordt dan is het altijd nog een karmawaardige post voor http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/1-op-20-vrouwen-valt-slaap-tijdens-coïtus-127979/

:roflol:

maar het gaat weer offtopic :P
Lees je pm maar ;)
 
PM gelezen en teruggestuurd. Wel niet m'n imago verpesten! :D
 
I'll keep my mouth shut ;)

Nee hoor, mag iedereen wel weten. CoD is een mietje, en staat thuis volledig onder de duim. Vrouwlief zou het waarschijnlijk vreemd vinden als manlief om half vier met een meid uit de buurt gaat chatten. (manlief zou hetzelfde hebben)

edit: als ik dit nu teruglees, begin het me duidelijk te worden dat ik onderdrukt word. :eek:
Dat is wel heel erg on-topic. :D
 
:roflol:

Als ik jou was zou ik hem snel weghalen :o
 
Gelukkig maar ;)

enne.... CoD heeft te veel privé berichten in zijn mappen. Hij of zij kan geen nieuwe berichten ontvangen totdat er enkele privé berichten zijn verwijderd.


Doe eens ff verwijderen ;)
 
Dan maar zo:
CoD zei:
Er staat me iets bij dat dit ergens in Noord-Limburg was geconstateerd een tijdje geleden ? Of in ieder geval in Limburg ?

serieus? Na dan hadden ze dat wel aan de foon gezegd lijkt me :scratch:



Ben nu iig slapen ;)

Trusten :)
 
Zozo, kijk nou eens wat ik gemist heb:eek:
 
Waarom hebben marokkanen zo;n hekel aan joden trouwens ?
Mijn manager is joods en we liepen vanavond toevallig langs een groepje marokkanen waar ie een keer met zijn keppeltje op langs was gelopen. Ze gingen gelijk een beetje stoer doen maar ze durfden uit eindelijk niks te doen. Zij waren namelijk maar met z'n drie en wij met z'n twee, dus we waren duidelijk in de meerderheid. :P
jood zijn is geen ras maar een geloof :)

dus er bestaan ook marokkaanse, chinese, iraakse, ... joden
 
Als ik sommige reply's van spiertje16 lees, denk ik echt dat er totaal geen hoop meer is voor moslims. Gelukkig denkt niet iedereen zoals jou en willen sommigen wel nog integreren.
 
relaxte gasten hoor die allochtonen, maar je moet geen ruzie met ze hebben. Want dan maken ze je af......

Het feit alleen al dat er op die manier een ruzie moet worden opgelost, zegt imo meer over de allochtoon in het algemeen dan in het bijzonder. En in elke stad en/of dorp is hetzelfde gezeur. Het overgrote deel weigert zich aan te passen.
 
relaxte gasten hoor die allochtonen, maar je moet geen ruzie met ze hebben. Want dan maken ze je af......

Het feit alleen al dat er op die manier een ruzie moet worden opgelost, zegt imo meer over de allochtoon in het algemeen dan in het bijzonder. En in elke stad en/of dorp is hetzelfde gezeur. Het overgrote deel weigert zich aan te passen.

je moet ze lief aankijken of het liefste helemaal niet.als je een moslim een peuk aan kan bieden doe dit dan.als je een moslim geld kan geven doe het dan.als je een moslim iets kan geven waarop hij vooruit gaat doe het dan.maar kijk een moslim niet boos aan.want dan heb je ruzie.maar zo werkt dat niet hier in ons land.
 
Back
Naar boven