MuscleMeat

@Spiertje16!!! Vraag over de Islam! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

@ spiertje,

goed ik wil wel wat sirrieuse vragen stellen.

1: STEL ik word verliefd op een moslimse meisje en zij op mij , is het dan verstandig om eerst aan die vader te vragen of ik met haar uit mag?

2: indien hij zegt van nee moet ik dat dan respecteren ookal ben ik bereid om moslim te worden ?

3: waarom is het zo dat veel moslim families erzo op tegen zijn dat bv hun zoon of dochter met iemand gaat die niet moslim is of van een andere land/cultuur? ik bedoel je geloof bepaalt toch niet of je wel of niet een satanitische klootzak bent?

graag hier sirrieus antw op .

verder ben ik van joegoslavisch afkomst en hebben wij ook een republiek/land dat moslims bevat (bosnisch moslim) maar die zijn lang niet zo streng als bv turken en marokanen als het om relatie gaat uiteraard zolang je maar geen gekke dingen doet

b.v.d
 
Ik moet toegeven dat ik het met Spier eens ben dit keer; ben wel beter van je gewend Lauw.

Dit is niveau: Wat is een Turk in het riool?

Badmeester

Muuske, is het een frequent verschijnsel dat je, zoals hierboven, faeces vomeert?

Ik mag graag op religies inhakken, maar dit is waardeloos... lekker niveau...
 
Schijt kotsen is niet mijn ding lief :aai:

En ik neem aan dat de secundaire zin op Lauw gericht is, anders raad ik u stellig aan om uzelf eens een kijkje te gunnen op Begrijpend Lezen :wave:
 
1: STEL ik word verliefd op een moslimse meisje en zij op mij , is het dan verstandig om eerst aan die vader te vragen of ik met haar uit mag?

2: indien hij zegt van nee moet ik dat dan respecteren ookal ben ik bereid om moslim te worden ?

3: waarom is het zo dat veel moslim families erzo op tegen zijn dat bv hun zoon of dochter met iemand gaat die niet moslim is of van een andere land/cultuur? ik bedoel je geloof bepaalt toch niet of je wel of niet een satanitische klootzak bent?

Ik denk dat bovenstaande maar weinig met moslim zijn te maken heeft. Als vader zijnde wil je iemand die goed voor je dochter is, en iemand die haar waard is. De leefsT van iemand kan voor een vader ook heel belangrijk zijn.

De leefsT van een moslim is wel anders door z'n geloof. Maar het gaat er uiteindelijk om dat een vader iemand niet goed genoeg vindt voor zijn dochter.

Ergens is het zelfs een logische gedachte, mijns inziens. Stel je voor dat je een dochter hebt, en ze komt thuis met een tokkie die hele andere normen en waarden heeft. En in jouw ogen gewoon asociaal is. Daar zou ik als vader ook niet op staan te springen.

Echt, ik zou er als vader zijnde niet op staan te springen. Maar als m'n dochter dit echt zou willen, en ze is oud genoeg om zelf haar keuze's te maken, dan zou ik haar de kans geven om het te proberen.
 
Zou ook beter van jou verwachten Lauw, heb nu al heel wat stukjes van je gelezen maar deze vind ik wat minder. Wacht in spanning op de volgende :D
 
probleem van alle gelovigen is 1 dat ze altijd gelijk willen hebben en niet willen nadenken over andere mogelijkheden.
 
probleem van alle gelovigen is 1 dat ze altijd gelijk willen hebben en niet willen nadenken over andere mogelijkheden.

Hoe zei Hansje het ook alweer: een monopolie op de waarheid ? :D
 
Waarom hebben marokkanen zo;n hekel aan joden trouwens ?
Mijn manager is joods en we liepen vanavond toevallig langs een groepje marokkanen waar ie een keer met zijn keppeltje op langs was gelopen. Ze gingen gelijk een beetje stoer doen maar ze durfden uit eindelijk niks te doen. Zij waren namelijk maar met z'n drie en wij met z'n twee, dus we waren duidelijk in de meerderheid. :P
 
@ spiertje,

goed ik wil wel wat sirrieuse vragen stellen.

1: STEL ik word verliefd op een moslimse meisje en zij op mij , is het dan verstandig om eerst aan die vader te vragen of ik met haar uit mag?

2: indien hij zegt van nee moet ik dat dan respecteren ookal ben ik bereid om moslim te worden ?

3: waarom is het zo dat veel moslim families erzo op tegen zijn dat bv hun zoon of dochter met iemand gaat die niet moslim is of van een andere land/cultuur? ik bedoel je geloof bepaalt toch niet of je wel of niet een satanitische klootzak bent?

graag hier sirrieus antw op .

verder ben ik van joegoslavisch afkomst en hebben wij ook een republiek/land dat moslims bevat (bosnisch moslim) maar die zijn lang niet zo streng als bv turken en marokanen als het om relatie gaat uiteraard zolang je maar geen gekke dingen doet

b.v.d

Satanisme is geen geloof en Satanisten zijn een stuk vredelievender dan moslim klootzakken die je op straat lastigvallen.
 
^^ Best ziek wel!! man jullie moslims plaatsen jezelf gewoon in een hok, komt geen Wilders bij kijken
 
Ga nou niet scheinheilig lopen doen, je gedraagt je gewoon als een idioot en probeert grappig te doen wat je blijkbaar niet lukt

:roflol: hij doet alleen wat jij ook altijd doet over ons
 
haha ja spiertje, je bent echt een k*t extremist
 
Hou je klep langeman
Je weet shit, met je k*t extremist
Ik zeg toch niet dat ik alle joden haat ofzo
Je vraagt gewoon waarom hebben marokkanen iets tegen joden, ik geef er antwoord op en je replyt met je bent een k*t extremist, doe niet zo kneuzerig man
 
Back
Naar boven