AndroidHealthClinic

@Spiertje16!!! Vraag over de Islam! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dan mag je wel wat duidelijker zijn aangezien je al een flinke naam hebt opgebouwd hier.
 
Spiermans, hou aub op met jezelf belachelijk te maken. Je doet alleen maar zo omdat we zo flink happen. Ondertussen vindt je ons heus wel liev.

Soms kan je echt als een nerd de hoek uitkomen maar ok
 
Wat bedoel je hier dan mee ?

Je vraagt waarom haten MAROKKANEN meervoud* dus
*bij zelfstandignaamwoordgroepen: de vormkenmerken die aangeven dat het betreffende naamwoord op meer dan één zaak betrekking heeft.
de joden. Ik geef je een antwoord en jij zegt zou je daarom een heel ras moeten haten. En ik zeg ja, want daar komt het op neer, omdat het ook zo is
En dan val je mij aan met k*t extremist omdat ik een antwoord op je vraag geef? ???
Wat niet eens betrekking op mij heeft maar met die k*tmarokkaantjes en ook nog omdat je vraagstelling belachelijk en discriminerend is omdat je insinueert dat een hele bevolkingsgroep inclusief oudjes een bepaald ras haten???
 
kwaak kwaak
 
Zoals ik al net zei, wees dan duidelijker
 
Waarom blaas je geen forum op spiertje?
 
Gaan we nu met z'n allen Spieremans in een hoek drijven ;) ?

Kom op kinders, hij stelt zijn mening toch niet bij. Aan de andere kant vind ik dan wel weer dat je iets duidelijker mag zijn Spier, waarom je in een keer volgens sommigen een "extremist" bent. :)

Ik denk dat dat dan al iets meer duidelijkheid schept aan de andere kant.
Hoewel het natuurlijk niet móet. Privé zaken zijn privé zaken :)
 
Hij vraagt er zelf om Muuske....

Btw, nken?
 
Gaan we nu met z'n allen Spieremans in een hoek drijven ;) ?

Kom op kinders, hij stelt zijn mening toch niet bij. Aan de andere kant vind ik dan wel weer dat je iets duidelijker mag zijn Spier, waarom je in een keer volgens sommigen een "extremist" bent. :)

Ik denk dat dat dan al iets meer duidelijkheid schept aan de andere kant.
Hoewel het natuurlijk niet móet. Privé zaken zijn privé zaken :)

Wat is dit? Iemand die respect voor spier heeft? beetje rustig he, dat is hij niet gewend.
 
Mierennken ook goed? :)
Ik zie namelijk nergens een vraag geformuleerd staan van hem ;)

We leven langer dan vandaag..

En nee, niet mierennken...gewoon hardcore stampen?
 
Gaan we nu met z'n allen Spieremans in een hoek drijven ;) ?

Kom op kinders, hij stelt zijn mening toch niet bij. Aan de andere kant vind ik dan wel weer dat je iets duidelijker mag zijn Spier, waarom je in een keer volgens sommigen een "extremist" bent. :)

Ik denk dat dat dan al iets meer duidelijkheid schept aan de andere kant.
Hoewel het natuurlijk niet móet. Privé zaken zijn privé zaken :)

Ik zou het heel erg waarderen muuske, als je wat ik tegen jou heb verteld je gewoon tussen ons houdt
Ik heb namelijk geen behoefte eraan dat dat zo in het openbaar rondslingert
 
Back
Naar boven