AndroidHealthClinic

Spierweefselkwaliteit / voedsel

Bezoekers in dit topic

Pontresina

Novice
Lid geworden
29 jul 2019
Berichten
4
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
Hoi bodybuilders,

Wisten jullie dat de spierweefselkwaliteit samenhangt met wat je eet? Het ene weefsel is het andere weefsel niet.

Topkwaliteit vezel beschikt o.a over meer kracht. Zo kan het zijn dat een krachtsporter met een behoorlijk mindere massa het kracht technisch wint van een bodybuilder die meer weegt en een lagere spiervezelkwaliteit heeft.

Dit onderwerp wordt nogal eens onderschat.



Ik wens iedereen heel veel succes met trainen.
 
Hoi bodybuilders,

Wisten jullie dat de spierweefselkwaliteit samenhangt met wat je eet? Het ene weefsel is het andere weefsel niet.

Topkwaliteit vezel beschikt o.a over meer kracht. Zo kan het zijn dat een krachtsporter met een behoorlijk mindere massa het kracht technisch wint van een bodybuilder die meer weegt en een lagere spiervezelkwaliteit heeft.

Dit onderwerp wordt nogal eens onderschat.



Ik wens iedereen heel veel succes met trainen.
Kracht en massa zijn niet het zelfde. Is dat wat je bedoelt?
 
Hoi bodybuilders,

Wisten jullie dat de spierweefselkwaliteit samenhangt met wat je eet? Het ene weefsel is het andere weefsel niet.

Topkwaliteit vezel beschikt o.a over meer kracht. Zo kan het zijn dat een krachtsporter met een behoorlijk mindere massa het kracht technisch wint van een bodybuilder die meer weegt en een lagere spiervezelkwaliteit heeft.

Dit onderwerp wordt nogal eens onderschat.



Ik wens iedereen heel veel succes met trainen.

Leuk dat je dit even komt melden. :)

We zijn hier zeer zeker op de hoogte van het feit een krachtprestatie met veel meer samenhangt dan slechts spieromvang.
We zullen dat beslist niet onderschatten, maak je geen zorgen.

Dit heeft overigens veel meer nog te maken met de manier waarop je traint en niet zozeer met wat je eet.
(niet dat voeding niet belangrijk is, integendeel)

Maar wat je nou precies wilt aanduiden met vezel "kwaliteit" is me niet geheel duidelijk.
Ik heb wel een vermoeden, maar ik hoor het liever van jou.
Zou je wat meer in fysiologisch en neurologisch detail willen treden?
 
Taid dat saik weer gaat trollen.
 
Spierweefselkwaliteit?????????
 
Goed verhaal, lekker kort :clap:
 
Kern van een beetje waarheid. Uit voeding haal je zowiezo beter kwaliteit dan preparaten.. But het is zo makkelijk en easy eh 1shake en je hebt zo 50gr proteins bah!! Doe mij maar een lekkere vis, luie flikkers:D:D
 
Als je naar zijn profiel gaat, heeft hij 1 foto gepost. Deze gast zat 5 jaar lang bij mij op school lol.
 
Uit voeding haal je zowiezo beter kwaliteit dan preparaten

Leg uit waarom het voor m'n spieren beter zou zijn om melk enz te drinken ipv eiwitshakes te nemen??
 
Leg uit waarom het voor m'n spieren beter zou zijn om melk enz te drinken ipv eiwitshakes te nemen??

Melk is niet te vergelijken met een eiwitshake;)
Je zal naar je hele voedingspatroon moeten kijken wil je het willen begrijpen.
 
Melk is niet te vergelijken met een eiwitshake;)
Je zal naar je hele voedingspatroon moeten kijken wil je het willen begrijpen.

Kan jij het mij begrijpelijk uitleggen waarom wat spiergroei betreft je nutriënten uit voeding halen beter is dan preparaten te nemen?
 
Nee, dat kan hij niet.


Ligt dat aan hem of aan jou?
 
Kan jij het mij begrijpelijk uitleggen waarom wat spiergroei betreft je nutriënten uit voeding halen beter is dan preparaten te nemen?

Enkele negatieve punten.

Supplementen:
Aangezien het vrij hoog gedosseerd wordt kun je makkelijk TE veel binnenkrijgen wat schadelijk kan zijn en/of aandoeningen, gezondheidsklachten kan ontwikkelen na hele lange tijd van gebruiken.
Er zitten talloze andere producten in zoals, hulpstoffen, vulmiddelen, smaakmakers ect deze kunnen ook weer schadelijk, aandoeningen, gezondheidsklachten ontwikkele. zijn na hele lange tijd gebruiken.
Sommige synthetische vitamines worden niet goed opgenomen door het lichaam (geld weggegooid)

En zo zijn er meerdere dingen warom ik mensen aanraad om gewoon goed te eten voor dat gene wat je nodig lichaam nodig heeft om je doelen te bereiken.

Het grappige is wel dat je lichaam geen onderscheid maakt of het nu natuurlijke producten zijn of synthetische producten, het draaid zich vooral om de opname EN de bovengenoemde voorbeelden.

Enkele mensen die exta's nodig hebben dat zijn: zwangere vrouwen, pas geboren baby's, veganisten/vegatrieërs ect.

Voor de rest moet je mar even meer research doen ik ga je niet alles voorkauwen hoe ik 119kg ben geworden
 
  • Like
Waarderingen: 3XL
Back
Naar boven