Fitness Seller

Spijkers buigen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Leen

Novice
Lid geworden
18 jan 2020
Berichten
5
Waardering
5
Lengte
1m98
Massa
105kg
Zijn er hier mensen die dit (nog) doen? Zie in de oude topics hierover weinig nieuws meer voorbij komen.

Heb vandaag een paar 6x180mm spijkers gekocht om eens te proberen, gaat redelijk. (filmpje voor de geinteresseerden)
Binnenkort eens inkorten tot 150mm (6") en 8x180 spijkers kopen.

Lijkt me wel leuk om te horen wat de rest hier gebogen krijgt?
Mits er uberhaubt mensen zijn die hiermee bezig zijn :p
Zag een filmpje voorbij komen van Mark Vogels (van hier op t forum geloof ik) die 10x180 warmgewalst buigt, daar wil ik me ook nog wel eens aan wagen met de tijd....
Leuke training in combinatie met de grippers vind ik, heb de gebogen spijker daarna nog verder dichtgeknepen in mn hand (filmpje)
 
Hoi Leen,

Het enige wat ik de laatste tijd buig is de rug van mijn vriendin zodat deze mooi hol staat wanneer we in bed liggen. Een spijker buigen lijkt me een stuk saaier, alhoewel ik het best eens wil proberen... Ergens wel bang voor blessures aan m’n handen, die heb ik toch nodig in m’n dagelijkse werk en trainingen..
 
Hoi Leen,

Het enige wat ik de laatste tijd buig is de rug van mijn vriendin zodat deze mooi hol staat wanneer we in bed liggen. Een spijker buigen lijkt me een stuk saaier, alhoewel ik het best eens wil proberen... Ergens wel bang voor blessures aan m’n handen, die heb ik toch nodig in m’n dagelijkse werk en trainingen..

Weet je zeker dat je vriendin niet saaier is? :trollface:
 
Weet je zeker dat je vriendin niet saaier is? :trollface:

Misschien moet je het even komen proberen? Neem vooral je eigen vriendin ook mee, vinden we gezellig ;)
 
  • Like
Waarderingen: Pren
Misschien moet je het even komen proberen? Neem vooral je eigen vriendin ook mee, vinden we gezellig ;)
Volgens mij is dit een verzoek van Pren om door jou gebogen te worden. Kun je dan een vergelijk maken met je vriendin.
 
Ik dacht echt dat de topic titel stond voor een powerlifting logje of iets gelijkaardigs
Zijn het serieus spijkers, dafuq.
 
Ik heb het wel eens voor de lol gedaan maar nooit serieus voor gegaan.
 
Back
Naar boven