Fitness Seller

Spijt van het kuren of juist niet? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PainIsGain

Advanced Bodybuilder
Lid geworden
16 jul 2011
Berichten
1.098
Waardering
51
Vetpercentage
11%
Wat ik me al een tijdje af vraag is of er mensen zijn die spijt hebben dat ze zijn gaan kuren, en waarom? omdat je te jong begonnen bent? omdat het meer nadelen opleverde dan voordelen? omdat de natty look er toch beter uit zag? ect.

of zijn er juist mensen die (bijna) alleen maar voordelen hebben ondervonden aan het kuren en er dus totaal geen spijt van hebben.
 
Spijt heb ik niet, alleen dat ik er niet eerder mee begonnen ben..
 
Spijt heb ik niet, alleen dat ik er niet eerder mee begonnen ben..

Je had juist eerder willen beginnen? Waarom? Want je kan beter toch zo lang mogelijk natty blijven voordat je gaat kuren..
 
kuren = huren
 
Ik heb ook spijt dat ik niet eerder begonnen ben.
 
Te jong begonnen, ik heb er spijt van dat ik er niet meer natuurlijk uit heb gehaald.

Toen wou ik gewoon zo snel mogelijk "machien" worden.
 
Te jong begonnen, ik heb er spijt van dat ik er niet meer natuurlijk uit heb gehaald.

Toen wou ik gewoon zo snel mogelijk "machien" worden.

Waarom heb je daar spijt van dan..? Snel "machien" worden is toch beter dan traag?
 
Nooit spijt van gehad. Wel spijt dat ik door omstandigheden al een paar keer meer dan 2 of 3 maand uit de running heb gelegen, anders was ik nu een stukkie groter geweest denk ik.

Ik zie het zo, als je echt heel groot wilt worden red je dat in 99.99 % van de gevallen niet natty. Ik wil graag op redelijk jonge leeftijd nog flink groot zijn, niet pas als ik 40 ben.
 
in eerste instantie wel omdat het imo m'n lichaam misvormden
toch gewoon door gegaan, waarom weet ik ook niet en nu vind ik het de beste keuze die ik ooit in mn leven heb gemaakt :D
 
Waarom heb je daar spijt van dan..? Snel "machien" worden is toch beter dan traag?

Heb ik geschreven, Ik wou dat ik meer mijn natuurlijke limiet had voor ik eraan begon.
 
My god, wat een vragen.

Ik denk persoonlijk .. Gewoon dat ik VEEL meer natuurlijk kon bereiken.

Als ik mij beter ingelezen had over alles en gewacht had, dat mijn eerste kuur ook vele malen beter zou gewerkt hebben.
 
My god, wat een vragen.

Ik denk persoonlijk .. Gewoon dat ik VEEL meer natuurlijk kon bereiken.

Als ik mij beter ingelezen had over alles en gewacht had, dat mijn eerste kuur ook vele malen beter zou gewerkt hebben.

Ja, maar ik vraag waarom je dat zou willen als je toch wel gaat kuren... sneller = beter, niet?

En zit jij toevallig ook op het ellegirl forum? My god...
 
gosh.. stel wijven :p
 
Ik heb spijt van mijn 1e kuur ja, omdat ik ze veel beter had kunnen en moeten doen. Ik heb er bijna amper iets aan overgehouden, buiten een beetje shape.
 
Spijt is per definitie onzinnig en volkomen nutteloos. Iets nu of in de toekomst anders doen kan nuttig zijn maar waarom terugkijken met kennis van nu van had ik toen maar.....maar toen wist je niet wat je nu weet en toen deed je met de kennis van toen iets op een doordachte manier. AAS was een doordachte bewuste keuze en daarvan kan ik nooit spijt hebben. Wel zou ik kunnen besluiten niet meer te kuren maar dat is een andere vraag.

---------- Toegevoegd om 00:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:52 ----------

En zit jij toevallig ook op het ellegirl forum?

Jij dus wel :p
 
Nooit spijt van gehad. Wel spijt dat ik door omstandigheden al een paar keer meer dan 2 of 3 maand uit de running heb gelegen, anders was ik nu een stukkie groter geweest denk ik.

Ik zie het zo, als je echt heel groot wilt worden red je dat in 99.99 % van de gevallen niet natty. Ik wil graag op redelijk jonge leeftijd nog flink groot zijn, niet pas als ik 40 ben.

''Ik wil graag op redelijk jonge leeftijd nog flink groot zijn, niet pas als ik 40 ben.''
Hier zit ik nu ook wat mee echter stel ik nu echt nog heel weinig voor. Ik had altijd in gedachten eerst flink te trainen als natty en dan misschien te gaan kuren. Maar mijn droomfysiek haal ik alleen door te kuren. Maar is het niet beter voor je kuur ook dat je een goede basis hebt opgebouwd? Zat zelf te denken om eerst minstens de 100kg aan te tikken natty.
 
''Ik wil graag op redelijk jonge leeftijd nog flink groot zijn, niet pas als ik 40 ben.''
Hier zit ik nu ook wat mee echter stel ik nu echt nog heel weinig voor. Ik had altijd in gedachten eerst flink te trainen als natty en dan misschien te gaan kuren. Maar mijn droomfysiek haal ik alleen door te kuren. Maar is het niet beter voor je kuur ook dat je een goede basis hebt opgebouwd? Zat zelf te denken om eerst minstens de 100kg aan te tikken natty.

ja best zolang mogelijk doorgaan tot je echt limit hebt bereikt naturel haal je er massas meer uit op the long run duurt misschien wat langer maar is het zeker waard, heb het zelf ook niet gedaan en had al veel verder gestaan ook dankzij paar accidenten veel fallback gehad maar goed would have, could have, should have bullshit heb je niets aan in het leven dus gewoon altijd vooruit kijken zeker ;)
 
maar goed would have, could have, should have bullshit heb je niets aan ;)

Dit!

---------- Toegevoegd om 09:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:25 ----------

Maar mijn droomfysiek haal ik alleen door te kuren.

FF een quote uit een onderzoek naar de motieven van AAS gebruik....omdat het waar is

perceptions of the ideal male body are becoming "superhuman" and unattainable without chemical means.

Stellen we ons een reëel streefdoel voor of willen we het onhaalbare? (dit is een vraag, geen statement)
 
Back
Naar boven