MuscleMeat

Spike staat op het punt om mij te bannen!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hellslayer

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 apr 2003
Berichten
39
Waardering
0
Waarschuwing
Hellslayer, had je de regels gelezen had je waarschijnlijk wel geweten dat PERSONEN ONDER DE 17 HIER NIET MOGEN POSTEN, OP RISICO GEBANNED TE WORDEN.

dus ik geef je nog 1 kans, ik geef je enkel een waarschuwing. Als de mods hier nog een post van jou aantreffen, dan wordt je zonder pardon gebanned.

__________________
Belgisch Kampioen Powerliften

PR's :
SQ 205kg
BE 137,5kg
DL 190kg
TOTAAL : 527,5kg
LG : 91,8kg

Mijn trainingsschema

Mijn oude trainingsschema




Nou dat was het dan. Alleen omdat ik 16 jaar ben wordt ik gebanned. En ik ken zoveel mensen van 16 hier op het forum die 17 hebben ingevult. Dus in dat geval heb ik ook maar 17 ingevult. Het slaat echt helemaal nergens op!!!! Dit moeten we niet toelaten. Het is trouwens wel weer typisch dat iemand als Spike de regels weer hanteerd. Hij is echt veel te serieus. Mrja ik zie jullie nog wel een keer weer, want k heb zo weer een nieuwe profile. Dus c ya
 
Nou dag :hello:

Je wordt niet gebanned door Spike omdat je 16 bent maar omdat je onder de 16 niet in het Steroidenforum mag komen.
Ik vind dit wel oke omdat mensen onder de 21 gewoon niet met die spullen in aanraking mogen komen, omdat dit je hele leven kan verpesten.

Steve
 
Originally posted by Hellslayer
Waarschuwing
Hellslayer, had je de regels gelezen had je waarschijnlijk wel geweten dat PERSONEN ONDER DE 17 HIER NIET MOGEN POSTEN, OP RISICO GEBANNED TE WORDEN.

dus ik geef je nog 1 kans, ik geef je enkel een waarschuwing. Als de mods hier nog een post van jou aantreffen, dan wordt je zonder pardon gebanned.

__________________
Belgisch Kampioen Powerliften

PR's :
SQ 205kg
BE 137,5kg
DL 190kg
TOTAAL : 527,5kg
LG : 91,8kg

Mijn trainingsschema

Mijn oude trainingsschema




Nou dat was het dan. Alleen omdat ik 16 jaar ben wordt ik gebanned. En ik ken zoveel mensen van 16 hier op het forum die 17 hebben ingevult. Dus in dat geval heb ik ook maar 17 ingevult. Het slaat echt helemaal nergens op!!!! Dit moeten we niet toelaten. Het is trouwens wel weer typisch dat iemand als Spike de regels weer hanteerd. Hij is echt veel te serieus. Mrja ik zie jullie nog wel een keer weer, want k heb zo weer een nieuwe profile. Dus c ya

je wordt niet geband...

maar je moet niet reageren in het steroidenforum als je onder de 21 bent...

En als je nou een nuttige reply zou geven tsja dan mag het wel, maar als je domme replies geeft tsja..
 
Hmm wist ik niet thx for the tip. And Spike --> grow up. waarom niet in het steroiden dan??
 
Hellslayer hoe lang train je al?
 
Originally posted by Hellslayer
Waarschuwing
Hellslayer, had je de regels gelezen had je waarschijnlijk wel geweten dat PERSONEN ONDER DE 17 HIER NIET MOGEN POSTEN, OP RISICO GEBANNED TE WORDEN.

dus ik geef je nog 1 kans, ik geef je enkel een waarschuwing. Als de mods hier nog een post van jou aantreffen, dan wordt je zonder pardon gebanned.

__________________
Belgisch Kampioen Powerliften

PR's :
SQ 205kg
BE 137,5kg
DL 190kg
TOTAAL : 527,5kg
LG : 91,8kg

Mijn trainingsschema

Mijn oude trainingsschema




Nou dat was het dan. Alleen omdat ik 16 jaar ben wordt ik gebanned. En ik ken zoveel mensen van 16 hier op het forum die 17 hebben ingevult. Dus in dat geval heb ik ook maar 17 ingevult. Het slaat echt helemaal nergens op!!!! Dit moeten we niet toelaten. Het is trouwens wel weer typisch dat iemand als Spike de regels weer hanteerd. Hij is echt veel te serieus. Mrja ik zie jullie nog wel een keer weer, want k heb zo weer een nieuwe profile. Dus c ya


:wave2: :hello: en Spike is misschien wat serieus maar hij heeft het beste met het board voor

:rolleyes: , did I say that :rolleyes:
 
Zo Bodyman ga je week worden?
 
Dus als je 16 bent mag je je niet informeren. Wat een onzin zeg, dan creëer je natuurlijk Amerikaanse toestanden zoals bv 15-jarigen die al snoepen en zo...
 
Re: Re: Spike staat op het punt om mij te bannen!!

Originally posted by Bodyman



:wave2: :hello: en Spike is misschien wat serieus maar hij heeft het beste met het board voor

:rolleyes: , did I say that :rolleyes:


:rolleyes:
 
beetje raar idd. ik weet niet wat je gepost hebt in die sectie maar je bent toch jong genoeg om alles qua as door te nemen, om geinformeerd te worden. ik denk dat er wel meer bij komt kijken dan je misschien zelf aangeeft
 
Originally posted by Hellslayer
Nou dat was het dan. Alleen omdat ik 16 jaar ben wordt ik gebanned. En ik ken zoveel mensen van 16 hier op het forum die 17 hebben ingevult. Dus in dat geval heb ik ook maar 17 ingevult. Het slaat echt helemaal nergens op!!!! Dit moeten we niet toelaten. Het is trouwens wel weer typisch dat iemand als Spike de regels weer hanteerd. Hij is echt veel te serieus. Mrja ik zie jullie nog wel een keer weer, want k heb zo weer een nieuwe profile. Dus c ya



oooh, hoe leuk je gaat pm's publiek maken :D


nou ja, ik had dit al gezegd = bye bye :wave:
 
[Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar] [Abeelding niet meer beschikbaar]
 
[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
See ya later p.s. succes met je nieuwe account aan te maken. tip: maak meteen een nieuwe ip aan :D
 
dude... jij maakt het op die manier wel klote voor ons hé :p
 
Spike,:rolleyes:

je mag ook niet in de AS forum posten als je onder de 21 bent, wanneer word jij nou eens gebanned?:p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven