AndroidHealthClinic

@spike (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Guest

Gargantuan Beast
15 jaar lid
Lid geworden
19 mei 2002
Berichten
33.745
Waardering
3
Ik weet dat je mij geen uitleg verschuldigt bent want jij bent moderator, maar ik zou toch graag willen weten waarom deze thread op slot is gegaan

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6199

ik denk nl. en met mij nog vele anderen dat je weer eens op je vingers bent getikt door een uitspraak die echt niet door de beugel kon en dat je daarom maar een hele thread op slot doet.

Maar ik herzie graag mijn mening hierover en ik denk met mij vele anderen

Ps. dit is absoluut geen aanval op jouw ik kom in vrede
 
Hij was die thread zelfs zelf gestart, want de eerste post van die thread heeft hij zelf geschreven en kwam niet van mijn toetsenbord....
 
Nou ik heb alle respect voor spike en dat weet ie ook. Anders lag ik al ergens in de greppel :D haha LOL. Maar worden zoals kanker gebruiken ging iets te ver ja. Maar als jullie ook zien heeft hij het veranderd in computervirus. En dat waardeer ik wel. He Oli! had je trouwens me mooie foto van jouw nog gezien? :D haha lol!


Ryu
 
Originally posted by Bodyman
Ik weet dat je mij geen uitleg verschuldigt bent want jij bent moderator, maar ik zou toch graag willen weten waarom deze thread op slot is gegaan

http://www.dutchbodybuilding.com/forum/showthread.php?s=&threadid=6199

ik denk nl. en met mij nog vele anderen dat je weer eens op je vingers bent getikt door een uitspraak die echt niet door de beugel kon en dat je daarom maar een hele thread op slot doet.

Maar ik herzie graag mijn mening hierover en ik denk met mij vele anderen

Ps. dit is absoluut geen aanval op jouw ik kom in vrede

ooh deze keer helemaal niet. maar ja, het was eens lang geleden en die thread ging toch nergens naartoe dus kon je het even goed in de prullenmand gooien.

Hij was die thread zelfs zelf gestart, want de eerste post van die thread heeft hij zelf geschreven en kwam niet van mijn toetsenbord

nochtans, het is jouw naam daar die als eerste post staat, tiens tiens :D
 
Re: Re: @spike

Originally posted by Spike


ooh deze keer helemaal niet. maar ja, het was eens lang geleden en die thread ging toch nergens naartoe dus kon je het even goed in de prullenmand gooien.





staat hij daarvoor ook niet in het gare hanenhok??? :rolleyes:
 
Maar ik snap dat jij de thread geopend hebt en hem daarom ook weer gesloten hebt

duurde ff :D lol
 
Back
Naar boven