MuscleMeat

spike

  • Topic starter Bo
  • Startdatum
  • Reacties 5
  • Weergaven 765
  • Volgers 0

Bezoekers in dit topic

Bo

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
20 nov 2002
Berichten
567
Waardering
0
Ik sprak met een duitser die een vervent powerlifter is en ik vertelde dat jij belgisch kampioen bent tot 19 jaar toch?

Toen liet hij me de duitse records zien voor de leeftijdscategorie 18-23 jaar:

[Link niet meer beschikbaar]

hoe kan dit verschil zo groot zijn met de PRs die jij in je sig hebt staan?
 
1) duitsland is een groter land
2) duitsland stop veel meer geld in sport dan België

als je de records van duitsland met die van rusland vergelijkt, dan zit het niveau NOG hoger.

trouwens onze records zitten ongeveer even hoog dacht ik.. jup jup de records zijn ongeveer even hoog.


't is niet omdat die records er zijn, dat ik automatisch dat niveau moet halen, het zijn nu eenmaal records en ik kan die niet zomaar verbreken.

het feit dat ik kampioen was is enkel omdat ik meegedaan heb en gewonnen heb.



wat ik heb zijn persoonlijke records. vergeet niet dat ik nog maar pas wedstrijden doe, en nog niet zo lang op kracht train. sommige van die recordhouders waren al bezig van hun 12 jaar. tegen dat ze 20 zijn hebben ze al 8 jaar ervaring. ik dan maar 1 of 2...
 
Hun record in de -110 staat op een prachtige 867.5. In België is dit slechts 727.5. Ik zit nu op 705. Ik heb nu bijna nog 2 jaar om het BR scherper te stellen. Ook mijn eerste wedstrijd dateerd van nog geen 2 jaar geleden.
Da komt wel goe:)
 
hehhehe

zeg koen, gaat ge nu toch voor de 750? terwijl belgië nipt ni gewonnen heeft?
 
750?.........760 uit frustratie:D
 
HAHAHAHAHA

hmmm, ik aarzel, ik zal waarschijnlijk wel voor de 220 gaan, we zullen dan wel zien of ik meer omhoog krijg :D
 
Back
Naar boven