Fitness Seller

Spike's Trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

ik ga liever wat lager want op training is het je max (of meer) en ben je zowieso geneigd van iets minder laag te gaan
 
vandaag een lichtere training, heb zaterdag wedstrijd, dus ik moet goed rusten!

SQ :

150kg *3/4

ondanks een beetje ongemak in mijn onderrug (10 uur sport erbij in een week voel je wel aan je lichaam, zeker als je niet wat meer uitrust), ging het goed vlot!

BE :

110kg *3/4

pis of kak. niet echt moeilijk.

DL :

160kg *2/4

moest naar huis dus heb een setje van 8 reps gedaan.

ja i know, niet echt hoe het moet maar goed, dit heeft dan ook haar nut :p
 
Van welke sport andere komen die 10 uur dan Spike?
 
handbal, basketbal, volleybal, zwemmen, dansen, olympisch turnen, orientatielopen, tafeltennis, korfbal etc.
 
WTF? echt waar? waarom doe je dat?

just curious
 
is mijn opleiding. ik doe een regentaat lichamelijke opvoeding.
 
Owh leuk! Maar het valt niet te combineren of niet?
Net als mij, in de bouw werken, en 's avonds trainen.
 
Spike zei:
handbal, basketbal, volleybal, zwemmen, dansen, olympisch turnen, orientatielopen, tafeltennis, korfbal etc.

Ik zou je wel eens willen zien dansen :D
 
italiaans dat was vorig jaar en 't jaar dervoor, ben daarmee ondertussen gestopt :D

en het valt zeker te combineren. 't is zwaar, maar te doen, zeker te doen.
 
zaterdag zal normaalgezien mijn eerste wedstrijd in de -90 zijn (als ik mijn gewicht nog laag genoeg kan houden). ik ga dus proberen om het licht te houden en mijn minimum voor de -110 te halen, zo kan ik altijd in categorie stijgen of zo. afijn.

SQ : 190-200-pas
BE : 135-145-pas
DL : 185-200-pas

Tot : 510-545
 
Allé Spike ge zult toch wel da minimum halen zeker? Tligt waarschijnlijk maar op 500. tscheelt bijna 250 kg met het Europees minimum :D
 
en waarom die pasbeurten? Je hebt toch niks te verliezen?
 
't vlaams is gewoon om 't minimum te halen voor de -110 (en tegelijk dus mijn minimum voor de -90 en -100). dat ligt op 545.

ik heb pasbeurten omdat het Belgisch de 26ste is en ik dan alle remmen los zet, dan waag ik een 600 totaal. 240-150-210. die pasbeurten zijn trouwens goed voor moest ik de vorige missen, kunde nog altijd proberen.
mijn enigste doel op't vlaams is 200 deadliften en da 545 totaal. voor de rest moet ekik niks meer hebben. dus ga zeker ni overdrijven.
 
Ge ziet het zitten, plots 240 squat :thumbs: Wat is uw huidig record wel?
 
ja ik ga dervoor.

met mijn oud pak heb ik 205 gedaan, vrij gemakkelijk, en ben nu toch beke sterker, en met dat nieuw pak ga ik nog de inzer banden gebruiken, en dan hopen dat het lukt. ik zal red bull mogen zuipen ook peis ik ;)
 
Hehe. Het record in de -110 op de squat ligt onder niveau (282,5). Ik ga dat in november aanvallen :)
 
ja, de records bij mij zijn IETS hoger ....

SQ : 310.5kg
BE : 176kg
DL : 330.5kg

Tot : 760kg

:s ik heb dus 3 jaar om 1 van die records te breken...

(da's dus voor de -90kg)

maft :p buiten de bank haalde zelfs gij da nu nog ni...
 
en in de seniors zijn de records :

SQ : 312.5kg
BE : 195kg
DL : 338kg

Tot : 810

daar ligt de lat dus nog ietske hoger in de bank en deadlift
 
Mijn doel is om den Hugo zijn record te breken in de -110.

O ja. Het record bench bij de -110 juniors is 200. Volgend jaar...is het van mij :)
 
Back
Naar boven