MuscleMeat

Spike's Trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

dus tot het jaar waarin je 24 wordt.... je bent junior tot de dag vóór je 24ste verjaardag.
 
Ik ben geboren op 20/04/1981. Als ik het goed begrijp ben ik dus junior tot 19 april 2005. Is dat waar?
 
idd, mss toeval, maar Raymond heeft me dat gisteren ook uitgelegd dat het is tot de dag dat je verjaard, ik dacht dat het was tot je het jaar dat je bv 24 word
 
thx... hmmm

bijna 9 uur... ik denk dat ik maar eens ga slapen :D
 
Welterusten!! slaap niet te lang.. een goede vriend vertelde mij dat terwijl ik slaap hij mij voorbij gaat! :D
 
vandaag dus wedstrijd gehad, net als Koen :D

bij mij was het ook een heel verrassende dag :D

SQUAT :

190-200-pas

zoals gepland, 200kg squat ging vlotjes genoeg.

BENCH :

135-140-pas

hier heb ik 140kg gedaan om toch zeker te zijn van ze te hebben, wat ook het geval was. 150 haal ik zeker op't belgisch.

DEADLIFT :

190-200-210

eigenlijk heb ik hier gedaan wat ik eerst op't belgisch hoopte te doen!
ik hoopte eigenlijk dat 200kg nipt ging gaan. want dit zou alweer de 5de keer zijn dat ik dit op een wedstrijd waag (denk ik toch) en het altijd weer laat liggen. met of zonder pak. nou goed, 190kg, mijn vroegere wedstrijdmax, ging boven alslof het lucht was, voelde lichter aan dan mijn 160kg in opwarming. heb wel iets veranderd aan mijn manier van deadliften. gewoon aan de stang gaan, inademen, en onmiddellijk de stang vastnemen en mee rechtstaan. dit heeft blijkbaar zijn vruchten afgeworpen.
200kg ging feitelijk even vlot, wat ik dus echt verwonderlijk vond. dit is gvd mijn nieuwe max, en het was easy?!?! nou goed, 210 dan maar.
en opnieuw had ik hier over. 220 had vandaag gekund! stel je voor...
tjah, je hebt zo'n dagen :D ik ben eindelijk door dat plateau in de deadlift! ikke blij :D

dit is dus een mooi totaal van 550kg op een lichaamsgewicht van 92kg (ben dus helaas nog te zwaar om in de -90 te zitten, niet erg), en een nieuwe titel van Vlaams Kampioen Junior!
 
Goeie score... Waarom heb je gepast??
 
Gefeliciteerd spike! mooie resultaten!
 
Goed gedaan, en aangezien alles zo vlot ging verwachten we nu wel een totaal van 600 op het Belgische :D
 
waarom ik paste? omdat ik volgens mijn coach mijn krachten moest bewaren en enkel een minimum moest halen. ik mag alles geven op 't belgische
 
Ik geef elke wedstrijd alles, maar je hebt het goed gedaan gisteren. Tot binnen 3 weken :thumbs:
 
heb gisteren en vandaag getraind :D was weer sinds men wedstrijd geleden, maar de spierpijn viel goed mee :D

gisteren gewoon wat reeksen gedaan met 140kg, niet echt zwaar.

vandaag is interessanter :D

heb voor't eerst mijn nieuw suit aangedaan. een Inzer Hardcore pak. alleen krijg ik hem niet aan, maar met de hulp van mijn trainer en een paar nylonkousen, is het mij eindelijk gelukt! ben dan onmiddellijk gaan squatten en deadlift.

met 140kg kon ik nog niet parallel gaan, en met 160 is het me mits veel pijn (zo'n pak doet idd pijn ;)) wel gelukt, en het gewicht floepte naar omhoog.
idem met mijn 170kg deadlift, net niets.
 
Back
Naar boven