AndroidHealthClinic

Spike's Trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

vul jij je trainingslog niet meer in? :finger:

stoute Spike :D
 
DA SPIKE IS BACK !!!!

ben vandaag gaan trainen bij SQUAT... (morgen opnieuw)

Bench : heb een paar setjes gedaan met 100kg, dat was het minste van al... daarna gaan squatten en deadliften!

Squat : 130*4, 140*2, 150*1, 160*1, 170*1 !!
jaja, na ruim twee of meer maanden slecht of niet trainen door verscheidene redenen, heb ik vandaag toch nog 170kg boven te krijgen!! wiihaa

Deadlift : 140*2, 160*1, 170*1, 180*1 !!

jaja, ook hiervalt dit beregoed mee!!


ok, so i'm back in business!!

morgen ga'k waarschijnlijk beginnen met deadlift en een aantal singles doen met 160 of 165kg...

bench blijf ik op 100kg, ga proberen wat meer reps en/of sets deruit te persen.

squat zal ik ook een aantal singles op 145 of 150 doen.
 
heb gisteren ook nog zitten trainen.

DL : 3x3 met 160kg

BE : 3x3 met 100kg ging vlotter

SQ : 1x170kg met banden

was al behoorlijk moe, mijn rug was moe, maar ik wou ze per se nog douwen :D hebik dan ook gedaan :D
 
oei de bencg is serieus vermindert:) ma da komt wel terug hoor
 
komt zeker trug!!

vandaag :

SQUAT : 145kg *2/6

ging in't begin moeizaam maar uiteindelijk nog vlot genoeg... ik ga mij wel deftige polsbanden beginnen kopen want als ekik ne tijd stil lig en dan herbegin voel ekik da wel :s

BENCH : 105kg 2/6

ging moeilijk de eerste reeks, maar ja, had ni opgewarmd lol, andere reeksen gingen al stukken vlotter, kracht komt terug ! :D

Deadlift : 160kg 2/6

ging ook goed, moet er nog wat inkomen, maar dat komt wel goed :)
 
Spike doet ge mee binnen 4 weken in Oostende? Ik zal meedoen
 
nee nee, ik doe ni mee

ik herbegin in oktober
 
vandaag gaan trainen....

Bench :

105kg *3/2 en *2/4

ging goed vlot... bench komt terug, goed teken!

Deadlift :

160kg *2
170kg *2
175kg *4

hihi, ging goed... die 175kg *4 was wel zwaaar, vooral die laatste rep. kracht is nog niet volledig terug, dat merk ik wel.

maar het is wel veel leuker als je met iemand kan trainen, zoals ik dat vandaag heb gedaan...
 
is toch nog wel netjes spike , ga zo voort (Y)
 
training begint terug netjes te lopen!

SQ : 140kg *2/6

BE : 110kg *3/6 (dat was zwaaaaar)

DL : 150kg 3/6



ging vlot :D


en ik heb mij nu realistische plannen gesteld. ik probeer geleidelijk aan zo laag mogelijk te zakken in de -90kg (rond de 83kg), en ga proberen op termijn (een 2 jaren plan misschien) mijn totaal voor de europese kampioenschappen senioren te behalen.

ideaal zou dat moeten zijn :

SQ : 275kg
BE : 177.5kg
DL : 275kg

zal eerder 280-177.5-270 zijn volgens mij... maar goed :D 727.5kg totaal wil ik op termijn in de -90kg halen. ik kan het, ik wil het.
 
Komop Spike! Doorzetten he :)
 
ik heb me vanochtend ook nog eens gewogen: 75.2kg , dus nog een kleine halve kilo en ik ben safe :D
 
bah, ik haat die k*tdiëten... ben toch wat kracht verloren... niet regelmatig trainen en afvallen is NIET goed!

maar goed, ik ga wat sparen om toch wat creatine te kopen, ne goeie dikke pot van ne kilo of zo, da'k daar toch een tijdje mee verderkan.

vandaag opbouwen in squat , van 130kg naar 150kg met tussen stappen van 5 kg, telkens 2 reps.
heb ze allemaal gedaan, maar de 150 met veeeeel moeite


bench : moest normaalgezien 6 reeksen van 2 doen met 115, maar dat bleek dus wat te veel, heb 2 reekskes met 115 gedaan, daarna overgeschakeld naar 105kg, want ik heb mijn schouder dinsdag toch wat overbelast, dus geen risico's nemen.

deadlift was wel veel beter..

150kg* 4/2 vlotjes
165kg *2

en dan om toch maar stoer te doen de laatste reeks : 6 reps met 165kg!

nu ja, 't is toch veel leuker als je MET iemand traint hé :D
 
heee spike gaat wel goed toch, wanneer wil je weer een wedstrijd gaan doen?
 
ik zal slechts 1 maand wedstrijden doen, en dat is october.... waarschijnlijk ga ik dan in augustus al beginnen met de voorbereiding voor het belgisch kampioenschap senioren, blijf ik in de -90kg zoals nu, dan hoef ik slechts 485kg te halen op't ****** kampioenschap, dus 180/125/180... wat ik op't belgisch ga doen zien we nog wel.


vandaag :

SQ : 150kg 2/4 -> zwaaaar, maar heb't gehaald!

BE : 115kg *2/6 -> viel beter mee

DL : 160kg *3/4 -> bwa, niet super, had ook beetje last, dus heb niets geforceerd.
 
Back
Naar boven