AndroidHealthClinic

Spike's Trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Goede training, beestige lifts .....

nog naar goede concerten geweest? Gade naar werchter?
 
zot gij... nee nee, ik ga naar graspop jongen :p
 
vandaag opnieuw getraind.

creatine is precies al wat aan't inwerken.

SQ : 140kg*2/4 ging zelfs goed vlot!

BE : 120kg*1/6 moest normaal 2 reps doen maar dat is nog niet weggelegd voor mij LOL

DL : 160kg*3/4 ging ook vlot :)
 
Deejay_Spike zei:
vandaag opnieuw getraind.

creatine is precies al wat aan't inwerken.

SQ : 140kg*2/4 ging zelfs goed vlot!

BE : 120kg*1/6 moest normaal 2 reps doen maar dat is nog niet weggelegd voor mij LOL

DL : 160kg*3/4 ging ook vlot :)


hey spike ff een paar vraagjes hoe komt het dat je zo ver van je pr records afzit? nu 140kg squaten en je record is 210 wel heel erg veel verschil. en hoelang train je eigenlijks al?
 
het verschil zit hem in 15 uur sport
 
wat een vraag is dat nu weer ??? net alsof je zonder te spuiten niet sterk kan worden :s
 
Wakaera zei:
wat een vraag is dat nu weer ??? net alsof je zonder te spuiten niet sterk kan worden :s

haha beetje raar geformuleert ik bedoelde gewoon

spike ga jij nog kuren? of heb je wat gepland?
 
wie mij wat beter kent hoeft deze vraag zelfs niet te stellen.
 
Deejay_Spike zei:
wie mij wat beter kent hoeft deze vraag zelfs niet te stellen.

ohw dus je bent al bezig :p

haha nou dan ken ik je blijkbaar niet
 
!!BarmaN!! zei:
ohw dus je bent al bezig :p
:rolleyes:

Als één iemand gebruikt is het niet eerlijk meer voor de rest, en btw, hier in belgië (zelfs in heel Europa) valt er niks mee te verdienen, waarom er dan zoveel geld aanhangen? Als de mannen van de WPO iets gebruiken kan ik dat nog verstaan, maar voor atleten van andere federaties is het gewoon geld (en gezondheids!) verspilling.
 
Ik vind het gedrag van onze barkeeper eigenlijk lichtelijk kinderachtig.

Hey spike, hoeveel kilo's ben jij eigenlijk in totaal afgevallen?
 
een dikke vijftal tot nu toe... maar ben dus wat kracht verloren door dit en de 15 uur sport die ik er nog bij moet doen. nou ja, in de vakantie opnieuw opbouwen hé
 
Ik heb het afvallen al snel al weer opgegeven, het beetje kracht dat ik heb, zou ik graag willen behouden :p. Maar zoveel sporten in de week sloopt je echt ja, tis nog een wonder dat je uberhaupt gewichten omhoog krijgt :D.
 
't blijft maar beteren lol :D

DL : 175kg *2/4 ging goed, beetje zwaar maar ik heb ze boven gekregen!

BE : 100kg *6/6 normaalgezien slopend tot en met, maar redelijk vlot kunnen voltooien, ben blij!

SQ : 140kg *5/3 dat was dan weer iets zwaarder, zo op't einde van je work-out :D
 
Goede training, de gewichten blijken omhoog te gaan ... volgt ge een bepaald schema?
 
vandaag na ongeveer een maand stil gelegen te hebben (exames), trug wat zitten heffen, ik schat mezelf op zo'n 80% van mijn vermogen, 160kg squat, 110kg bank, en 160kg sumo deadlift.

heb niet verder gepusht is niet nodig. nu eerst wat kracht kweken en daarna beginnen met een stevig schema :D

ik ben van plan nog verder af te zakken tot 82kg (ik weeg er nu 85)
 
Succes deejay, it's time to hit the 600 +
 
Back
Naar boven