AndroidHealthClinic

Spike's Trainingslog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Chewie zei:
Ik own jullie floor presses smalle grip 6x110kg easy :P


(ok totaal off topic maar wil ook ff opscheppen ;) )
Morgen avond doe ik dan ook maar nog es FP, ik ga jou opnieuw ownen! :flipoff::D
 
vandaag techniek werk squat en deadlift...


SQ :

70*3
100*2/6
120*2/2
130*2/1

goed snel geen probleem. ik probeer altijd op dezelfde manier mijn setup uit te voeren. ook letten op knieën naar buiten te duwen tijdens squat

DL :

100*1/8
130*1/3
140*1/2

ging zeer vlot, zelfs de 140 gingen behoorlijk vlot.


Leg press :

240*3
265*3
290*3
315*3

zwaar :) maar kan nog op


Deadlift lockouts (kniehoogte) :

170*3
200*3
210*3
220*3

jaja, 220 kg! dat komt nog goed. die oefening ga ik op de shirt days uitvoeren, om mijn top-end te trainen. de techniek/speed trainingen dan ga ik low end trainen.
 
vandaag speed bench en techniek bench...

bench, pinkies on the rings :

70*3/6
80*3
90*3
100*1
110*1
120*1

ben blij, heb mijn set-up gedaan volgens de raadgevingen van Sebastian Burns van Metal Militia (onder andere voeten verder uiteen en naar achter, etc etc) en tot en met 90kg was het precies of ik een lege stang aan't duwen was.
heb daarna besloten om zoals westside op te bouwen tot een zware single, omdat ik ook met zwaardere gewichten explosief moet zijn. 't ging beduidend trager, maar niet trager dan mijn ecentrische fase, en daar ben ik zeer blij om.

Narrow Bench Press :

60*3
100*3
105*3

105kg VLOT !! in your face dries :D :D 110 heb ik niet gedaan want heb wat willen overhouden voor mijn volgende oefening.

Bench press Lockouts :

100*3
120*3
130*3
140*1
150*1
160*1

het is echt moeilijk om zonder eccentrische beweging een lockout te gaan uitvoeren, miljaarde! tot en met 130kg heb ik reeksen van 3 gedaan. meer zoals 3 korte singles opeen. heffen, zakken, trug herpositioneren en weg. dat de reversal strength wat wegviel zo. en man is dat zwaar op die manier :D
140kg ging vlotter. 160kg was echt wel zwaar. die oefening moet ik erin houden echt wel :D

cable row :
55*6
70*5
85*5
100*5


daarna was't gedaan :D


volgende keer mss de lockouts als 2de oefening houden... en ook op de zware dag gebruiken...
 
Pin oefeningen zijn geweldig idd. Wát een power bouwt dat op. Denk zelfs dat ze beter zijn dan normale squats omdat het en starting en reversal strength opbouwt.
 
dat zal zijn :D

vind het alleszins een goede oefening, zowel voor bench, deadlift als squat.

deadlift is't vooral goed om je sticking points weg te werken.
heb indertijd 260kg partials gedaan, dat wordt nu opnieuw mijn doel.

in bench press wordt dat 180kg en in squat ook rond de 260kg.

eens de doelen bereikt gaan we weer verder hé ;)
 
nou nou, heftige training...

heb beslist te benchen wat was ver het enige dat op dat moment vrij was (heb dus voor een keer niet in het rack gebenchd).

heb dus een keer op wedstrijdbreedte kunnen benchen (heb wel niet zoveel kunnen archen als ik wou, want bankje was daar iets te laag voor).

maar zonder verder oponthoud :

Bench (raw, Comp grip) :

70*5
80*2
90*1

Bench (shirted, Comp grip) :

100*1
120*1
130*1
140*1
150*1 (pr!)

Rack lockouts (pinky inside rings) :

110*3
120*3
130*3
140*3
150*3 (pr!)

Dips :
40*6
40*5
40*3



ok, dus dat van die bench is echt wel leuk!
daar zat ik dan, enige powerlifter in een massa van fitnessers en wannabe bbers (no offence). god zij dank dat ik niet de enige 'freak' was op dat moment, Filiep trainde zelf ook met een andere. naja, ik dus even mijn open shirt aandoen... bekeken velen mij al raar aan (behalve filiep natuurlijk). anyway, de gewichten vlogen letterlijk naar boven! 140kg leek wel een speed bench!! nooit is een wedstrijd PR zo gemakkelijk gegaan. 150kg voelde wel zwaar aan bij het aangeven, en ik had te kampen met een kramp in mijn kleine bilspier (en dat is ambetant wanneer je moet archen), maar heb hem nog redelijk vlot tot lockout kunnen brengen! dat is dan een 10kg pr op mijn huidige bench, en dit met een shitty shirt die niets waard is !! :D

de lockouts gingen ook zeer vlot vandaag. zelfs die met 150kg gingen redelijk vlot!! volgende keer ga ik een heavy single doen erop (170kg kg proberen locken) en de week daarna zal ik 3 reps doen met 160kg en zo verder opbouwen.

de dips is eigenlijk ook een pr, want heb toch 3 sets gedaan en toch wat reps gehaald. i strive for quality reps, so i'd rather hit fewer, good strong reps with a heavy weight and stay the hell away from muscular failure

goede training, al zeg ik het zelf :D
 
nice bench, denk dat 150 nu ook mijn max is :)

Rack lock-outs doe ik 1x 160, dus is ook ongeveer gelijk waarschijnlijk :D

we are so good as a team ;)
 
thx !!

en in oktober faalde ik nog miserabel met 147.5kg :D
 
Gaat netjes spike, wat is nu je lichaamsgewicht?
 
Damn goeie bench:thumbs:
 
lichaamsegewicht is nog altijd rond de 90kg. en nu wel iets zwaarder, maar ben van plan van niet te hoog te gaan. zou graag op de 90kg willen blijven op dit ogenblik.




vandaag trouwens weer een heftige training gehad!!


Squat (raw) :

70*3
100*3
120*2
130*2
140*2
150*2

Squat (suit on, straps off) :

160*2
170*2
180*2
200*2 (pr!)

Deadlift (suit on, straps off, no belt) :

170*1
180*1
190*1

Deadlift (suit on, straps off, belt) :

200*3 (pr!)

Rack lockouts (raw) :

200*1
220*1
230*0


man man man... ik ga als een speer !!!

heb mijn suit gewoon gebruikt met straps off om ze te gebruiken als groove briefs. en dat heeft wel deugd gedaan aan mijn heupen. ik ben ook erg blij met mijn resultaten... 200kg en dan nog voor 2 reps!! haha mental barrier be gone! ging zelfs redelijk vlot moet ik zeggen. 180kg was volgens de spotter 'speelgoed' :D ik had dus 3 reps kunnen doen, heb ze toch niet gedaan want 2 was al een pr, nooit eerder gedaan in training.
oh btw, dit was ook zonder kniebanden! :D

daarna deadlift. daar een riem toch maar 'echt' nodig is voor max attempts en u suit/shirt in plaats te houden, heb ik ze pas aangedaan voor de laatste set. 170 en 180kg gingen als niets omhoog, 190kg ook. daarna 200kg, heb ik gehoffen, en dan gewoon na de 1e rep beslit er nog een te doen, en na de 2de rep nog een. was dan nog een stuk moeilijker want ik zweette lichtjes en mijn benen schoven helemaal ni. naja, heb toch schoon 3 reps met 200kg gedaan !!! is dus ook de eerste keer ooit da ik méér dan 1 rep met 200kg doe op de deadlift, en dan ook nog de eerste keer dat ik dat doe onmiddellijk nadat ik 200kg gesquat heb

ik was wel ver op na die 2 oefeningen (ik heb wat meer conditie nodig lol), en heb toch nog besloten rack lockouts te doen. 220kg wou nog lukken, maar rug wou niet meer mee voor 230kg, ben net op het einde blijven steken.


was wel geschifte training :D
 
230 rack lockouts, mietje! Deze 17 jarige knaap heeft met gemak al 340 naar boven gesquat :D (als het 1/4 squats zijn?)
 
de rack lockouts zijn deadlift lockouts onnozele
 
Spike :slap: Dries

Gaat erg goed Spike, wat is je geheim? ;)
 
Wakaera zei:
ja dan nog, heb ik ook al 320 mee gedaan :fu:

zoveel te beter voor u, ik ben hier al blij mee, volgende keer meer hé. en doet ge uw lockouts ook vanaf de knieën?


eq_909 zei:
Spike :slap: Dries

Gaat erg goed Spike, wat is je geheim? ;)

Let's just say that I met Father Creatine and Mother Whey :D
gewoon... goed knallen op training en meer eiwitten innemen en combi met crea ook.

Wakaera zei:
pfff Spike zit weer vollop aan de Dbol :P

hahaha, tjah, ik wist dat je een mythomaan was maar ZO erg? ;)
 
hoer, vanaf je knieën zijn geen lock-outs, maar pin pulls :rolleyes:

maar dat doe ik nog voor 260kg raw :fu::D
 
Back
Naar boven