AndroidHealthClinic

Spike's Trainingslog

Bezoekers in dit topic

ben net terug van een weekje skistage, dus een weekje geen powerlifting gedaan, wel veel skieën en snowboarden en après-ski LOL

anyway, vandaag maar opnieuw onder het ijzer gaan liggen.

heb mijn Inzer Rage X toegestuurd gekregen en ik moet zeggen dat da pakske best te groot wordt gekocht dan nipt, want de textuur geeft absoluut geen kick. ik zal, al is het zo ontworpen dat de achterkant soepel is, toch een extra iemand nodig hebben om de mouwen op te trekken want zelf lukt me dat niet. anyway, heb het vandaag niet proberen, en zal dat waarschijnlijk in de nabije toekomst ook niet doen, ik verwacht eind deze week of volgende week mijn gear van Karin. vandaag dus maar mijn oude open back inzer weer aangetrokken.

Bench (competition grip, raw) :

50*5
70*3
100*2

Bench (competition grip, shirted) :

120*1
130*1
140*1
150*1
160*0
160*1

hah!! op karakter gaan mannen!

150kg vloog echt omhoog, en dan toch maar proberen met 160kg.
erste poging lukte net niet, blijven steken op 3/4 van men lift. maar ik heb niet willen opgeven. heb dus wat gerust, heb men shirt wat naar beneden getrokken, mijn eigen een mot gegeven and smoked it! techniek mannen, techniek :p

ni willen afgeven hé. da brengt mij nu op een verbetering van mijn wedstrijd pr van 20kg, en ik ben nu slechts 20kg verwijderd van mijn bench doel voor het EK :)
 
Nice! Dries ging ook lekker met zijn Squat! Jullie gaan kont schoppen daar op het EK!
 
volgende week ga'k raw proberen een zware 2rm te halen trouwens, ben benieuwd :)
 
hehe, en de rest komt ook op hoor !!! it's all in the mind!


deadlift (raw, no belt) :

120*1/2
140*1/2
160*1/2
180*1

deadlift (geared, belt) :

200*1
210*2


ja zenne!! :D moest me wel even concentreren en zien da'k mijn rug goed kon aanspannen, dat ik met geen lockout probleem zit. was wel moeilijker met al dat haar en zonder talk zenne... maar ik heb die 2 ****ing reps gehaald!! hahaha, op't BK in october moest ik al stevig om mijn gezicht motten om 207.5 te krijgen, en nu hoplaa 2 reps met 210!

front squats :

50*5
90*5
100*5

Back extensions :

3r zonder, 3r +20, 3r zonder, 3r +40

dit 3 maal

daarna 40*6

en dan naar huis om te eten :D




btw, ik neem nu 2gr vit C per dag. 1 bij het onbijt, en 1 na het trainen.

meestal eet ik na de training, zou ik geen shake nemen na het trainen of toch wel en daarna nog eten? ik eet toch ongeveer een half uur nadat ik gestopt ben met trainen
 
Tijdens het trainen een shake, daarna voedsel :)
 
Of misschien een half uurke voor de training je shake nemen? Of 15minuten oid.
 
vandaag ni zo'n denderende training gehad, was moe en had maar 5 uur geslapen...

bench (pinky on rings) :

70*2/2
80*2/6
100*2
110*2
120*1
130*1

130 ging wreed moeizaam moet ik zeggen.
techniek was oké, wel nog wat zoeken met de set-up, dat moet consequenter gaan


small bench press :

60*5/2
80*5/2
90*5/2


daarna nog rugoefeningen, waaronder rowings en pulldowns
 
gisteren en vandaag meer volume training gedaan voor men wedstrijd lifts. daat ik de laatste 4 dagen amper 5 uur per nacht slaap, zit het met kracht niet zo goed mee lol...

vandaag wel leuk getraind. bankdrukken met pinkeys op ring en piramide gedaan.

100*6
105*5
110*4
115*3
120*2
125*1

ging allemaal redelijk vlot feitelijk. set-up verliep ook redelijk vlot. is wel afmattend dat volumetraining (hoewel dat nu ook niet zoveel volume is), en dan nog met korte pauzes...

naja, wat aan mijn conditie werken zal geen kwaad kunnen zeker? ;)
 
2x 120 ... mietje! ik doe er godver 3 reps mee, ge kunt maar zien dat da er volgende keer 4 worden!
 
ik weeg 10kg minder en ik doe met gemak 2 reps, dus zou'k van u zou'k ma zwijgen want met 10kg minder weet ik ni of ge die 120kg nog 3 x zou kunnen reppen zenne ;)
 
10kg en 4 jaar minder!!! :D All just excusses, je wilt gewoon niet toegeven dat ik over jou heers! :D
 
vandaag zware training gehad...

Bench, raw, max legal width :

50*7
70*5
80*5
90*4
100*1
110*1
120*1

Bench, shirted, max legal width :

130*1
140*1
150*1
160*1 (vlot!!)
165*1
170*0/2

Bench, raw, pinkeys on rings :

70*15

Dips :

BW*10
+20*8
+40*5/5

Tricep Extension :

40*8
50*6

Rows upper back :

40*10
80*8/5



shit hé, ik had die 170kg kunnen hebben had ik iets explosiever geweest... het raakte halfweg, en dan bleef het steken... 2de keer bleef hij wel iets hoger steken dan den 1ste :D ben blij da'k toch een 5kg pr heb... deze week moet ik normaalgezien de gear van Karin krijgen, we heben gisteren ff gemaild.
heb m'n tris afgestraft door de volgende oefeningen en reeksen in hoog tempo te laten opvolgen. dus niet zoveel rust. ben dus blij van mijn 5/5 met +40 op de dips, en dan nog de extensies. de upper back rows zijn rows met de stang ter hoogte van je schouders. ik ga verschillende rug en schouderoefeningen invoeren omdat ik voel dat ze sterker moeten worden, nu ik veel zwaardere gewichten hanteer in het bankdrukken. ik voel m'n schouders trouwens wel nu, was 'n zware klap lol !
 
Back
Naar boven