Fitness Seller

Spike's Trainingslog (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

goede week gehad

MA :

SQ : 155kg 2/2
BE : 120kg 2/2
DL : 160kg 2/4

WO :

DL vanop plateau : 130kg 2/4
DL : 150kg 3/4
BE : 110kg 5/6
FSQ : 100kg 2/6

ZA :

SQ : 140kg 1, 150kg 1, 160kg 1
BE : 115kg 1, 120kg 1, 125kg 1
DL : 160kg 1, 170kg 1, 180kg 1


alles goed :D
 
ik owe jullie nog een trainingslog mannen :D

heb vorige week maar 1 keer kunnen trainen. nou ja

SQ : 155kg ²/4
BE : 120kg ²/4
DL : 160kg ³/3

Vandaag :

SQ : banden : 150kg ²/3 (pis of kak)
BE : stop : 110kg ²/3 (pis of kak)
DL : 140kg ³/4

nu donderdag nog lichtjes wat ijzer aanraken en dan wedstrijd!


dit zullen mijn gewichten zijn :

SQ : 190 - 200 - 210
BE : 130 - 140 - 145
DL : 185 - 195 - 200/205
 
training van Saskia :

ik heb ze op een lichte 5x5 gezet voor het moment omdat ze nog wat op techniek moet werken voor de moment. zodus :

SQ : 40kg 5*5
BE : 25kg 5*5
DL : 60kg 5*5

allemaal zee gemakkelijk, maar toch zweten :D
ze leert zeer snel, en dat is zeer goed!
 
ondertussen heb ik wedstrijd gehad! heb 3 pr's! ben dus toch blij :D

SQ : 190 (°°°), 200 (*°°), 205 (*°°)
BE : 130 (°°°), 137,5 (°°°), 142,5 (***)
DL : 185 (***), 185 (***), 185 (°°°)
Totaal : 527,5kg @ 91,8kg. mijn hoogste totaal op mijn laagste gewicht :D
 
goe bezig, zolang ge verbeterd zit het goed!
 
bon, na mijn wedstrijd heb ik niet veel meer getraind. dit omdat de examenperiode bijna aanbreekt en ik dus moet studeren.

verder mocht ik van hugo de laatste paar keer wat doen wat ik wou.

zodus heb ik deze vrijdag nog mijn max gedeadlift (190kg) redelijk vlot en conventional en zonder pak.

vorige maandag heb ik gewoon 170 van de blokken gedeadlift en 125kg zitten banken en 110gk gedaan in de frontsquat.


Vandaag was eens een zwaardere training. heb opgebouwd tot een singletje met 160kg in de squat. daarna 120kg in het bankdrukken. verder heb ik dan nog 170kg 3 keer gedubbeld met't deadliften. dit komt weer goed hoor!
 
door de examens had ik ook een dikke week/anderhalve week niet getraind. en vandaag dacht ik toch nog effe in mijn oude gym te gaan trainen. die is dichtbij dus ik dacht what the heck...

mijn doel was voornamelijk nog een beetje zwaar in de deadlift gaan op't einde van men training, dus SQ en BE was redelijk licht.

SQ :

120kg *4
130kg *2
140kg *1

piece of cake natuurlijk.

BE :

100kg *3
110kg *3

was klote, ik kan die stang echt niet af... van die klote gladde gechroomde versleten stangen... heel gezond voor je polsen is dat.

DL :

70kg *5
120kg *3
140kg *2
160kg *2
175kg *1
175 ging nog redelijk vlot, dus ik dacht, ach laten we toch maar eens voor een pr gaan!
195kg *1 !!!

't is niet veel maar 't is een PR ! 195kg ! ik ben er eindelijk doorheen!
het was wel met trillende benen, maar het ging gestaag naar omhoog!!

me happy!
 
Dat lijkt me een korte training, doe je dat veel misschien?
 
dat doe ik af en toe... kort maar krachtig :D
 
haaah, een tijdje niet meer zo'n leuke training gehad...

ik heb samen getraind met Hans, onze punker in de zaal. wij zijn allebei even sterk ongeveer, dus ik heb besloten hetzelfde te doen als hij, wat niet zo lichtjes was, maar soit. zo hadden we alletwee de kans om mekaar op te zwepen en effe deftig te trainen!

SQ :

100kg ²
135kg ²
145kg ²
dit deden we allemaal en redelijk gemakkelijk zelfs! we moesten normaal 155kg slechts 1keer doen, maar als het goed ging ging hans die dan ook dubbelen.
Wat hij ook deed, voor hem dus 155kg ²
ik natuurlijk, smeerlapke da'k ben, heb er dan 3 vlotte reps mee gedaan :D
155kg ³ voor mij dan.

Bench is hij wat zwakker. hij moest 100kg ²/4 doen, ik moest 120kg ²/4 doen.
dit was wel een stuk zwaarder, maar heb ze toch goed gedaan. niet te klagen.


Deadlift :

haha, hier begint het leuke spelletje!

120kg ² easy
145kg ² easy
165kg ² easy
daarna moesten we normaalgezien 175kg dan ook maar 1keer doen. maar zelfde liedje zoals bij de squat.
net voor hij begon echter zei ik hem dat ik misschien niet ging doen, en net voor hij de stang opheft, zeg ik hem, "ik wil wel proberen als gij er 3 mee doet" ik dan zo van "shit, nee vergeet wat ik zei" en hij "ja da's nu te laat" en doet er 4 reps mee de smeerlap !! ja nu was het mijn beurt. maar heb er toch mooi 5 reps mee gedaan! HAH
de toernee was voor hem ;)
175kg 4 voor hem
175kg 5 voor mij dan.


dat noem ik nou eens heel fijn trainen :D
 
meneer Spike, als ge 5 keer 175 trekt moet ge die 200 kg toch bijna kunnen schouderen:yell: Volgende keer trekt ge MINSTENS 210 op wedstrijd!!!!
 
yeah dat zal ik doen :D

't is da'k met die 190 ook een mentale barriere had, die er nu niet meer is, NOTHING will stop me now :D
 
vandaag weer lekker getraind!

SQ : 140kg 2/6

helemaal geen probleem. ik begin de snelheid terug beter onder controle te hebben! ik voel mezelf al veel vlotter squatten.

BE : 102,5kg 6/4

dit ging ook redelijk vlot. niet übergemakkelijk, maar ging redelijk goed


DL : 160kg 2/6


aaah, hier is mijn grote vreugde, hiervoor zou ik elke dag terugkomen, een lekker potje deadliften!! niet beters om een vermoeide rug lekker los te trekken, en om je terug goed gezind te maken :D ging heel vlot. ook hier begin ik explosiever te worden. als ik boven de 200kg moet deadliften, dan moet ik explosiever worden.
 
gisteren was een leuke dag ook weer :D aleen voor de squat! ik haaaat lange reeksen!! ik haat ze echt!

DL :

120kg ²
150kg ²
170kg ²/3 geen grote moeite. deadlift gaat beter en beter!

Be :

115kg ³/4 de eerste reeks was moeilijk, maar de andere reeksen gingen zeer vlot, hoewel ze even zwaar aanvoelden :D

SQ :

120kg 6/4

arg, ik haar lange reeksen in de squat, echt hé :D
nou goed, 120 da is dus geen gewicht, dus ik heb wat kunnen experimenteren met mijn grip wijdte. ik ga proberen om mijn grip iets minder wijd te maken, ik sta dan wel stabieler. nu moet ik het alleen progressief doen, want anders vraag ik problemen om mijn polsen.
 
ik hou wel af en toe es van een lange reeks. Eeen reeksje van 10 met 170 bv:D
 
Ik heb eig een bodybuilding roots. Denk dat het daar wel mee te maken heeft
 
had vandaag niet veel tijd om te trainen, heb dus enkel deadlift gedaan.

't was in een andere zaal.... blaarg, zonder ventilatie, echt drukkend warm! onmiddellijk zwaar beginnen zweten en zo... pft

nou ja, ik heb toch mijn reeksjes kunnen doen hoor...

180kg 2*2

niet slecht daar het de eerste keer is dat ik het doe. en was potverdomme zwaar! was echt suf, zo warm dat het was.

hehe :D

leuk, nu kan ik eindelijk zeggen dat ik al reeksjes gedaan heb met 180kg :D
 
Back
Naar boven