Fitness Seller

Spinnen en vetverlies (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

UltraX

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
20 aug 2006
Berichten
2.985
Waardering
10
Spinnen voor vetverlies op een beentrainavond of op een andere dag?
 
Spinnen voor vetverlies op een beentrainavond of op een andere dag?

Je kunt ook gewoon cardio doen lijkt me. Niet vóór de training, als je het doet misschien een apart cardio/spinning dagje op je agenda zetten wanneer je niet traint.
Ná de training kan ook, maar denk niet dat je dan nog een uurtje kan spinnen :o

(Spinnen is oersaai)
 
Spinnen is niet saaier dan andere cardio :rolleyes:

Om het maar bij een antwoord op je korte vraag te houden:
Na een fatsoenlijke beentraining loop ik verrot en is een trap net de K2.. dus ik zou er dan weinig voor voelen om op een spinningfiets te stappen ;)
 
......

Ik dat ik na een borst, shouder en armen training wel zat energie zal hebben om nog te kunnen spinnen, zal het geen erge effect hebben op die spierbouw?

Er zijn trouwens ook weinig dingen waar je zo erg van gaat zweten als spinning, en als je goed meedoet en je ligt er niet al na 5 min uit en je kunt 1 uur vollop meedoen is het echt wel leuk hoor. Fitness is dan wel leuker, maar daarmee werk je het overige vet neit echt snel weg.
 
hm zou het niet doen, gewoon op aparte dag zou ik het doen.
 
Probleem,

Maandag fitness,
Dinsdag werken gelijk na school tot 22.00/0.00
Woensdag fitness
Donderdag werken gelijk na school tot 22.00/0.00
Vrijdag fitness
zaterdag fitness
Zondag fitness center gesloten
 
als het echt niet anders kan zou ik eerst KT doen en dan cardio.
 
Ik deed vroeger ook weleens mee aan spinninglessen na m'n krachtraining. Dat was zwaar, vooral omdat je niet alleen je benen gebruikt met spinning maar ook je schouders en je armen. Je doet namelijk allerlei oefeningen op die fiets; zitten staan, naar voren leunen etcetera. Als je je schouders en je armen kapot hebt getraind, ga je op die fiets helemaal kapot.

Misschien dat je op zaterdag een combi doet; alleen een paar spiergroepen trainen die je voor spinning niet zozeer belast en daarna toch een uurtje rammen op die fiets (en lekkere zweetkontjes bekijken..! ;) )
 
Ja, zweten is leuk mits waardoor je zweet ook leuk is:P
 
Spinnen en benen trainen op 1 dag moet je niet doen! Zorg ervoor dat je 2 dagen er tussen hebt, verder altijd cardio doen na je krachttraining.
 
Cardio, aan hoe lang dacht je?

zelf dacht ik na training half uurtje fietsen rennen etc.

er hoeft maar kilotje of 3 vanaf:P
 
hoi
ik zou graag gaan spinnen.
maar enkele reden houden me tegen
Ik zit met wat overgewicht.
Daarmee ben ik wat verveelt.
ik ben bang om wat scheef bekeken te worden.
Mijn overgewicht is zo een 20 kg
Wat moet ik doen?
 
hoi
ik zou graag gaan spinnen.
maar enkele reden houden me tegen
Ik zit met wat overgewicht.
Daarmee ben ik wat verveelt.
ik ben bang om wat scheef bekeken te worden.
Mijn overgewicht is zo een 20 kg
Wat moet ik doen?

Niet achter kijken en gewoon doen waar je zin in hebt. Wil je spinnen dan doe je dat gewoon.

Dat zit toch inbegrepen in je abonnement zeker? Dus je betaalt er al voor en zeker niet laten dus.
 
Back
Naar boven