Fitness Seller

Spiraal Mirena + Anavar?

Bezoekers in dit topic

Rachael

Novice
Lid geworden
21 aug 2017
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m53
Massa
44kg
Vetpercentage
20%
Hallo,


Voorheen heb ik al eens eerder anavar gebruikt maar slikte toen de pil daarbij.
Momenteel heb ik de spiraal en ik ben erg benieuwd of er vrouwen zijn die ervaring hebben met de combinatie van de spiraal Mirena en Anavar.

Ik weet niet hoe het met de spiraal zit omdat deze een continue afgifte geeft van progestageen-hormoon levonorgestrel.
Deze geeft ongeveer 20 microg levonorgestrel per dag af.

alvast bedankt!
 
Anticonceptiepillen die oestrogeen bevatten (in de vorm van ethinylestradiol) bevatten ook altijd een progestageen. Nu wil het dat progestagenen door hun chemische structuur geregeld ook vaak affiniteit hebben voor de Androgeen Receptor (AR). Wanneer zo'n progestageen vervolgens bindt aan de AR kan GEEN androgeen binden en wordt de AR NIET geactiveerd. In dat geval werkt een progestageen dus als AR antagonist. Het is dus raadzaam om een anticonceptiepil te kiezen die een progestageen bevat met bijna geen affiniteit voor de AR.

Uit topic van Galen. Lees maar door.

Androgene Anabole Steroiden (AAS): een vrouwelijk perspectief (geschreven door een vent)
 
Anticonceptiepillen die oestrogeen bevatten (in de vorm van ethinylestradiol) bevatten ook altijd een progestageen. Nu wil het dat progestagenen door hun chemische structuur geregeld ook vaak affiniteit hebben voor de Androgeen Receptor (AR). Wanneer zo'n progestageen vervolgens bindt aan de AR kan GEEN androgeen binden en wordt de AR NIET geactiveerd. In dat geval werkt een progestageen dus als AR antagonist. Het is dus raadzaam om een anticonceptiepil te kiezen die een progestageen bevat met bijna geen affiniteit voor de AR.

Uit topic van Galen. Lees maar door.

Androgene Anabole Steroiden (AAS): een vrouwelijk perspectief (geschreven door een vent)

Dankjewel, ik had dit topic inderdaad al vaker doorgelezen.
Maar twijfel dus of ik naast de spiraal ook nog een anticonceptie pil daarbij moet pakken.
het lijkt me niet.
 
Wellicht dat Galen je daar wat over kan vertellen...
 
Back
Naar boven