Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web -app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie vereist momenteel toegang tot de site met behulp van de ingebouwde safari-browser.
Iron Pump zei:spiropent is inderdaad een vetverbrander. maar veel mensen weten niet dat het ook een anti-catabolic is. dus het zorgt ervoor dat de spieropbouw die je had met bulken niet afbreekt.
Iron Pump zei:spiropent is inderdaad een vetverbrander. maar veel mensen weten niet dat het ook een anti-catabolic is. dus het zorgt ervoor dat de spieropbouw die je had met bulken niet afbreekt.
dream warrior zei:idd ideaal om te gebruiken na de kuur om je massa vast te houden
Tsunami zei:@ Koolhoven,
Kun jij dan ook aangeven hoe dat in zijn werking gaat, massa vast houden d.m.v. clen. Ik ken de studies wel waaruit blijkt dat clen anti-catabool werkt, maar dat zijn studies waarbij gebruikt gemaakt is van dieren. In mensen is dit een heel ander verhaal als je bijvoorbeeld de verslagen van Big Cat leest.
Ik ben wel eens benieuwd naar jouw versie.
BBwannabe zei:Hmm... ik wist niet dat clen dat deed.
Ik moet nog drie weken test/deca. En verwacht met ongeveer 14 kilo extra te eindigen. Hiervan wil ik natuurlijk het meeste behouden.
Raden jullie me clen aan of niet?
Koolhoven zei:Cortisonen zijn hoofdzakelijk de schuldigen als het gaat om afbraak van spieren. Tijdens een kuur zijn de cortison receptoren verzadigt door de as. Zodra je stopt met de kuur zullen deze receptoren weer vrij komen en kan de inmiddels vrij grote hoeveelheid aan cortisonen zijn schade aanrichten. Dit in combi met een lage lichaams eigen testaanmaak zorgt grotendeels voor de gevreesde terugval. Bij het nemen van clenna de kuur zal deze de plaats van de as op de cortison receptoren overnemen en kunnen de cortisonen weinig tot geen schade aanrichten. Nu heeft je lichaam eerst de tijd zich te herstellen en kan het beter de cortisonen aan
Hulk zei:normale prijs tussen de 15 en 20 euro...