AndroidHealthClinic

spiropent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DaveZZ

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
24
Waardering
0
wie heeft ervaringen met spiropent en wat zijn de voor en na delen???
???
 
heb er zelf geen ervaring mee maar een jonge uit het fitnesse centrum die vertelde me een keer dat die hiermee echt flink was bij gekomen duzzz volgens mij best goed spul zo:D
 
Spiropent (clenbuterol) is goed voor het verbranden van vet, dus daar zul je wel niet goed van bijkomen in gewicht he:D
 
ja tegen mij werd in ieder geval iets heeel anders verteld maar zou best wel eens kunnen heb het zelf nog nooit gebruikt!
 
Klinkt erg onlogisch......
Heb er prima resultaten mee gehaald, wbt vetverbranding, tijdens het aftrainen. Voor spieropbouw is het gewoon ruk!
 
Thx lui ik weet voldoende
ik kende de naam niet en mij werd verteld dat het hetzelfde was al clen.
dus ik weet het nu .;)
thnx
oja wat zijn de normale prijzen??b
 
Laatst bewerkt:
normale prijs tussen de 15 en 20 euro...

Ik gebruikte ongeveer 0,12mcg (6 tabs) en ben niet hoger gegaan dan 8 tabs.. bijwerking trekken weer weg.. had veel kramp verder weinig last.. BTW heb je weinig aan gehad..
 
spiropent is inderdaad een vetverbrander. maar veel mensen weten niet dat het ook een anti-catabolic is. dus het zorgt ervoor dat de spieropbouw die je had met bulken niet afbreekt.
 
Iron Pump zei:
spiropent is inderdaad een vetverbrander. maar veel mensen weten niet dat het ook een anti-catabolic is. dus het zorgt ervoor dat de spieropbouw die je had met bulken niet afbreekt.

idd ideaal om te gebruiken na de kuur om je massa vast te houden
 
Iron Pump zei:
spiropent is inderdaad een vetverbrander. maar veel mensen weten niet dat het ook een anti-catabolic is. dus het zorgt ervoor dat de spieropbouw die je had met bulken niet afbreekt.

Jeps....wil het binnenkort na n kuur gaan gebruiken. Ik heb het eerder n tijdje gebruikt en ik voelde me er ook lekker fit op.
 
dream warrior zei:
idd ideaal om te gebruiken na de kuur om je massa vast te houden

Ik ben trots op jullie jongens !!!
 
@ Koolhoven,

Kun jij dan ook aangeven hoe dat in zijn werking gaat, massa vast houden d.m.v. clen. Ik ken de studies wel waaruit blijkt dat clen anti-catabool werkt, maar dat zijn studies waarbij gebruikt gemaakt is van dieren. In mensen is dit een heel ander verhaal als je bijvoorbeeld de verslagen van Big Cat leest.
Ik ben wel eens benieuwd naar jouw versie.
 
Tsunami zei:
@ Koolhoven,

Kun jij dan ook aangeven hoe dat in zijn werking gaat, massa vast houden d.m.v. clen. Ik ken de studies wel waaruit blijkt dat clen anti-catabool werkt, maar dat zijn studies waarbij gebruikt gemaakt is van dieren. In mensen is dit een heel ander verhaal als je bijvoorbeeld de verslagen van Big Cat leest.
Ik ben wel eens benieuwd naar jouw versie.

Cortisonen zijn hoofdzakelijk de schuldigen als het gaat om afbraak van spieren. Tijdens een kuur zijn de cortison receptoren verzadigt door de as. Zodra je stopt met de kuur zullen deze receptoren weer vrij komen en kan de inmiddels vrij grote hoeveelheid aan cortisonen zijn schade aanrichten. Dit in combi met een lage lichaams eigen testaanmaak zorgt grotendeels voor de gevreesde terugval. Bij het nemen van clenna de kuur zal deze de plaats van de as op de cortison receptoren overnemen en kunnen de cortisonen weinig tot geen schade aanrichten. Nu heeft je lichaam eerst de tijd zich te herstellen en kan het beter de cortisonen aan
 
Hmm... ik wist niet dat clen dat deed.
Ik moet nog drie weken test/deca. En verwacht met ongeveer 14 kilo extra te eindigen. Hiervan wil ik natuurlijk het meeste behouden.
Raden jullie me clen aan of niet?
 
BBwannabe zei:
Hmm... ik wist niet dat clen dat deed.
Ik moet nog drie weken test/deca. En verwacht met ongeveer 14 kilo extra te eindigen. Hiervan wil ik natuurlijk het meeste behouden.
Raden jullie me clen aan of niet?

Nou ik zal het zeker doen. Tis zonde om meer in te leveren dan dat nodig is. En clen is niet echt een duur middel
 
Koolhoven zei:
Cortisonen zijn hoofdzakelijk de schuldigen als het gaat om afbraak van spieren. Tijdens een kuur zijn de cortison receptoren verzadigt door de as. Zodra je stopt met de kuur zullen deze receptoren weer vrij komen en kan de inmiddels vrij grote hoeveelheid aan cortisonen zijn schade aanrichten. Dit in combi met een lage lichaams eigen testaanmaak zorgt grotendeels voor de gevreesde terugval. Bij het nemen van clenna de kuur zal deze de plaats van de as op de cortison receptoren overnemen en kunnen de cortisonen weinig tot geen schade aanrichten. Nu heeft je lichaam eerst de tijd zich te herstellen en kan het beter de cortisonen aan


OK, klinkt op zich logisch. Dit had ik nog niet eerder gelezen. Ben benieuwd of T of Big Cat hier nog e.e.a. aan kunnen toevoegen, of dat ze het er niet mee eens zijn.
 
Hmm ik heb totaal geen ervaring met clen, hoe zwaar is het voor je lever?
In mijn nakuur gebruik ik ook, nolvadex, Clomid, HCG, en Spironolactone.
Is het niet een beetje TE als ik er ook clen bij neem?
 
Vraagje: gebruiken jullie dan altijd tabs (zoals bijvoorbeeld spiropent) of gebruiken jullie ook wel eens een 'pomp' (zoals ventopulmin).

Heb juist gedaan met kuren en was eigenlijk niet van plan om clen. te nemen maar nu ik het zo lees zou ik gek zijn het niet te doen.
Heb al ooit clen gebruikt in tabs en pomp. Heb nu nog enkel een pomp thuis liggen en zou willen weten hoeveel en hoelang ik deze best kan nemen.

Kan iemand mij even helpen?

Alvast bedankt. Heb in ieder geval weer wat bijgeleerd.
 
Gebruik spiropent gewoon tijdens kuur 4ml om de dag
(word je lekker droog van)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven