Fitness Seller

spiropent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
19 euro voor 30 tabs heb ik betaald,het merk spiropent.
 
waar kan je dat eigenlijk kopen? als ik zo vrij mag zijn dat te vragen.

ik heb er persoonlijk een lading van gekocht in de czech republic. maar ik zou graag weten of er gemakkelijkere manieren waren.
 
waar kan je dat eigenlijk kopen? als ik zo vrij mag zijn dat te vragen.

ik heb er persoonlijk een lading van gekocht in de czech republic. maar ik zou graag weten of er gemakkelijkere manieren waren.

wtf stop met ****ing topics te bumpen shiiit deze is 5 jaar oud
 
wat maakt dat nu uit hoe oud een thread is... de content blijft toch relevant of niet?
 
waar kan je dat eigenlijk kopen? als ik zo vrij mag zijn dat te vragen.

ik heb er persoonlijk een lading van gekocht in de czech republic. maar ik zou graag weten of er gemakkelijkere manieren waren.
Was het niet zo makkelijk in Tsjechië ?



wtf stop met ****ing topics te bumpen shiiit deze is 5 jaar oud
2002-2004-2009


wat maakt dat nu uit hoe oud een thread is... de content blijft toch relevant of niet?
:roflol:
 
Was het niet zo makkelijk in Tsjechië ?

viel mee. voor honderd kronen (vier euro) een voorschrift gekocht bij een dokter. en dan voor 50 kronen (twee euro) per doosje van 20 stuks bij de apotheek opgehaald. op het voorschrift stond dat ik tien doosjes kreeg. ik veronderstel dat als ik tien verschillende dokters had gedaan dat ik 100 doosjes had kunnen fixen, maar ik wou het maar eens proberen, de transit ook van de republic tot belgie. controle gehad in duitsland maar ze waren duidelijk niet geinteresseerd in de clen, en eerder op zoek naar echte drugs.
 
Als jullie Clen na de kuur nemen om de cortisol een beetje binnen de perken te houden, hoe doseren jullie dit dan en voor hoe lang blijven jullie er dan aan?

Grtz,
 
viel mee. voor honderd kronen (vier euro) een voorschrift gekocht bij een dokter. en dan voor 50 kronen (twee euro) per doosje van 20 stuks bij de apotheek opgehaald. op het voorschrift stond dat ik tien doosjes kreeg. ik veronderstel dat als ik tien verschillende dokters had gedaan dat ik 100 doosjes had kunnen fixen, maar ik wou het maar eens proberen, de transit ook van de republic tot belgie. controle gehad in duitsland maar ze waren duidelijk niet geinteresseerd in de clen, en eerder op zoek naar echte drugs.

Leuk toch.

Raad je alleen het gebruik ervan af :D
 
Cortisonen zijn hoofdzakelijk de schuldigen als het gaat om afbraak van spieren. Tijdens een kuur zijn de cortison receptoren verzadigt door de as. Zodra je stopt met de kuur zullen deze receptoren weer vrij komen en kan de inmiddels vrij grote hoeveelheid aan cortisonen zijn schade aanrichten. Dit in combi met een lage lichaams eigen testaanmaak zorgt grotendeels voor de gevreesde terugval. Bij het nemen van clenna de kuur zal deze de plaats van de as op de cortison receptoren overnemen en kunnen de cortisonen weinig tot geen schade aanrichten. Nu heeft je lichaam eerst de tijd zich te herstellen en kan het beter de cortisonen aan
is dat ook zo bij gebruik van salbutamol
 
dacht dat dit met proviron gedaan werd tegenwoordig..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven